رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پیام هایی جداگانه مردم را به مطالعه فراخواندند.
کد خبر: ۹۷۰۲۷۴
دو نماینده مجلس به کمپین رادیو ایران پیوستند

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، در تقویم رسمی کشورمان 24 آبان تا اول آذر هفته کتاب و کتابخوانی نام گرفته است.

شبکه رادیویی ایران برای ترویج فرهنگ مطالعه در کشور همزمان با این هفته پویش ملی من کتاب می خوانم را برپا کرده و با تنی چند از شخصیت های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی به گفت و گو پرداخته است.

محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس یکی از چهره هایی است که اخیرا به پویش ملی رادیو ایران پیوسته است.

وی که به تازگی کتاب «جنگ من زندگی من» نوشته عباس اسماعیلی خوانده به اهمیت کتاب و کتابخوانی و پویش ملی رادیو ایران اشاره کرد و گفت: کشورمان در حوزه توسعه علم دارای ظرفیت های بسیار خوب و مثبتی است. باید از این ظرفیت ها به شکل صحیح استفاده کرد. کمپین ملی رادیو ایران که با هدف ترویج و تشویق فرهنگ مطالعه برپا شدهۀ مثبت ارزیابی می کنم. به نظر می رسد این روش در افزایش سرانه مطالعه نقش موثر و تاثیر گذاری خواهد داشت.

از دیگر چهره های دیگری که می توان به آن اشاره کرد حجت الاسلام احمد آزادیخواه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی است.

وی در توضیح خود با بیان اینکه در مورد کتاب و کتاب خوانی همان قدر بگویم که مطالعه بهترین بخش زندگی مرا تشکیل می دهد توضیحات خود را در این باره اینگونه بیان کرد: متاسفانه باید گفت سرانه مطالعه مفید در کشورمان وضعیت چندان مناسبی ندارد. برگزاری اینگونه کمپین ها می تواند مردم را به امر کتابخوانی فراخواند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها