مهسا ملک مرزبان، مترجم، نویسنده و مجری تلویزیون:

سخت کار کردم تا زندگی‌ام را بسازم

اختصاصی جام جم آنلاین

خامنه: ادای دین می کنم

گیتی خامنه، گویندگی برنامه « نامه های شرمنده » را در ایام منتهی به اربعین سالار شهیدان، ادای دین خود به بزرگترین مظهر ایثار تاریخ توصیف کرد.
کد خبر: ۹۶۸۴۹۱
خامنه: ادای دین می کنم

مجری نام آشنای برنامه های کودک و نوجوان در گفت و گو با جام جم آنلاین ضمن بیان این مطلب افزود: در فرهنگ اسلامی ما و بلکه در تمام فرهنگ ها، وفای به عهد و و ماندن بر سر قول و قرار یک ارزش اخلاقی و انسانی است. این قول و قرارها زمانی که مکتوب شود از اعتبار بسیار بالاتری برخوردار می گردد.
خامنه گفت: برنامه تلویزیونی « نامه های شرمنده » و یا « نامه های دعوت » به نوعی کلاسی آموزشی برای نوجوانان و کودکان جامعه امروز ما است تا با موضوع و اهمیت عهد و وفا از طرفی و بی وفایی و عهدشکنی از سوی دیگر آشنا شوند.

خامنه: بهانه ساخت برنامه، نامه های مردم کوفه به امام حسین (ع) و دعوت از ایشان و در نهایت عهدشکنی کوفیان است.


وی افزود: بهانه ساخت این برنامه، نامه های فراوان مردم کوفه به امام حسین (ع) و دعوت از ایشان برای آمدن به آن شهر و در نهایت بدقولی و عهدشکنی اهالی کوفه است. در این برنامه مقرر شده کودکان ونوجوانان به صورت سمبولیک امام خویش را در نظر داشته باشند و نامه هایی برای آن بزرگوار بنویسند. این نامه ها و نوشته ها حاصل ضمیر پاک و معصوم بچه ها است لذا خواندن آن ها بسیار جالب و جذاب خواهد بود.
در ادامه، رضا نظیفی تهیه کننده « نامه های شرمنده » تصریح کرد: این برنامه به صورت موشن فیلم یا آنونس 3 دقیقه ای تهیه و روزی دو مرتبه در برنامه کودک و نوجوان شبکه 2 با گویندگی خانم خامنه و کارگردانی آقای ابهری پخش می شود.
وی با اشاره به اینکه آنونس برنامه تا پایان ماه صفر پخش می شود، گفت: تاکنون بیش از هزار نامه از دلنوشته های کودکان و نوجوانان به امام حسین (ع) دریافت شده است. آخرین مهلت دریافت نامه ها پایان آذرماه است و علاقه مندان نامه های خود را به صندوق پستی 1133 - 13185 ارسال کنند.

نظیفی: تاکنون بیش از هزار نامه از دلنوشته های کودکان و نوجوانان به امام حسین (ع) دریافت شده است


نظیفی ادامه داد: هیئت داوران متشکل از دو نفر از اساتید فرهنگستان زبان و ادب فارسی، دو نفر از اساتید رسانه که تجربه ساخت و اداره برنامه کودک دارند و در نهایت تهیه کننده برنامه است.
این تهیه کننده برنامه کودک افزود: هدف از این برنامه آشنایی قشر نوجوان و کودک ما با انگیزه های قیام امام حسین(ع) و تفکر درباره علل قیام و ایثار آن حضرت است.
نظیفی در پایان گفت: برندگان و منتخبان هیئت داوران در دهه فجر امسال طی برنامه ای تلویزیونی معرفی خواهند شد. همچنین همایش بزرگی در 10 اردیبهشت 1396 و همزمان با سوم شعبان روز میلاد امام حسین(ع) با حضور 72 از برگزیدگان برنامه برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها