با حضور معاون امور استان های رسانه ملی

نشست قرارگاه رسانه ای اربعین در مرز مهران برگزار شد

با حضور معاون امور استان های رسانه ملی، جمعی از مسئولان و روسای کمیته های ستاد اربعین استان، مدیرکل و معاونین صداوسیمای استان ایلام، نشست قرارگاه رسانه ای اربعین در پایانه مرزی مهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۵۲۷۳
نشست قرارگاه رسانه ای اربعین در مرز مهران برگزار شد

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر علی دارابی در این نشست به اشاره به نقش آفرینی مردم ولایتمدار استان ایلام در دفاع مقدس و مهمان نوازی در اربعین، گفت: اربعین مانور بزرگ و دریای بیکران دلها و بزرگترین حماسه انسانی در کره زمین است.

وی با تقدر از مسئولان استان در اربعین 94 و تجلیل از نقش صداوسیمای استان در انعکاس مناسب حضور دلدادگان حسینی در اربعین گفت: به توجه به اینکه به واسطه لطف آقا اباعبدالله الحسین (ع) استان ایلام و مسیر ایلام به مهران به کارگاه سازندگی تبدیل شده باید به مسئولان استان دست مریزاد بگویم.

در این نشست، شیروی، مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام با اعلام اینکه این مرکز با برگزاری جلسات مختلف آماده انعکاس حماسه اربعین در شبکه های ملی و فراملی است، تاکید کرد: با حمایت و همراهی مسئولان استان و بسیج امکانات شرایط برای حضور پررنگ ایلام در شبکه های سراسری و بین المللی فراهم است.

در نشست قرارگاه رسانه ای اربعین، رستمی مشاور استاندار در امور پیگیری های ویژه، حجت الاسلام ولدبیگی امام جمعه و ناصری فرماندار مهران با تشریح شرایط حال و گذشته مهران، تاکید کردند: اگر امروز مهران جهانی شده و تعداد زوار و شرکت کنندگان در حماسه اربعین از 90 هزار در سال 90 به بیش از 3 میلیون نفر در سال 94 رسید، نتیجه و ثمره مدیریت عالی صداوسیما و پردازش هنرمندانه برنامه های این مرکز در معرفی مردم استان به عنوان خادم الحسین بوده است.

بازدید معاون امور استان های رسانه ملی از مرز مهران

دکتر دارابی معاون امور استان های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از مسئولان استان ایلام از پایانه مرزی مهران بازدید کردند و در جریان تمهیدات و برنامه رسانه استانی برای اربعین 95 قرار گرفت.

در این بازدید که مدیر کل و معاونین صداوسیمای مرکز ایلام هم حضور داشتند دکتر دارابی از گیت های ورودی و خروجی و محل استقرار گروههای خبری و تولیدی صداوسیمای مرکز ایلام در پایانه مرزی مهران، بازدید کرد.

در این بازدید، شیروی، مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته سه گروه خبری و چند گروه تولیدی و مستندساز کار تهیه و تولید و گزارش و ارتباط زنده با شبکه های استانی، ملی و بین المللی را برعهده می گیرند.

بهره برداری از طرح سیگنال زمینی در مرز بین المللی مهران

با حضور دکتر علی دارابی، معاون امور استان های رسانه ملی، با صرف 8 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی طرح سیگنال زمینی در مرز بین المللی مهران به بهره برداری رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فاطمه
-
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
سلام
لطفا یه برنامه معرفی كنید كه بشه روی گوشی نصب كرد و رادیو تلویزیون استانها را توسطش دریافت كرد تا انلاین برنامه ها رو گوش بدیم
ترجیحا برنامه رادیو تلویزیون همراه نباشه چون اكثر شبكه های رادیویی باهاش دریافت نمیشه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها