مستند «وارسته محبوب» در مجموعه «سینمای جوان» شبکه مستند، به معرفی یونس شکرخواه، پدر علم روزنامه نگاری آنلاین ایران، می‌پردازد.
کد خبر: ۹۶۲۵۷۸
پدر روزنامه نگاری آنلاین ایران در قاب مستند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «وارسته محبوب» به کارگردانی وحید صادقی، مستند پرتره کوتاهی از استاد یونس شکرخواه است که در گفت وگو با او و همکارانش، پدر علم روزنامه نگاری آنلاین ایران را معرفی می‌کند.

او در این مستند درباره اصالت مشهدی خود، ادامه تحصیل در هند در رشته‌های جامعه شناسی و سینما و رها کردن درس و بازگشت به ایران در زمان انقلاب اسلامی سخن می‌گوید.
همچنین درباره آغاز کار خود در سال 60 که به عنوان مترجم برای روزنامه اطلاعات کار می‌کرد و ادامه فعالیت‌ها، دیدگاه‌هایش درباره روزنامه نگاری، ارتباطات، روابط عمومی و زندگی شخصی‌اش حرف می‌زند.
در این مستند همچنین با شخصیت‌هایی چون حسام الدین آشنا استاد علوم ارتباطات و مشاور فرهنگی رئیس جمهور، حسن نمکدوست روزنامه نگار و استاد علوم ارتباطات، فریدون صدیقی روزنامه نگار و استاد دانشگاه، سید فرید قاسمی نویسنده و پژوهشگر و شهیندخت خوارزمی استاد علوم ارتباطات درباره شکرخواه گفت وگو شده است.

مستند «وارسته محبوب» دوشنبه 10 آّبان ساعت 21 از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و سه شنبه 11 آبان ساعت 10 بازپخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سید معین قاسمی
-
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
دكتر یونس شكرخواه به حق استاد وارسته اخلاق نیز هستند. افتخار بزرگ شاگردی ایشان در جام جم آنلاین نصیب بنده شده است.

نیازمندی ها