معاون امور استان های صداوسیما نقش رسانه ملی را در پیشگیری و کاهش وقوع جرم، بسیار مهم و کارآمد ارزیابی کرد.
کد خبر: ۹۶۱۰۳۸
صدا و سیما برای پیشگیری از وقوع جرم تلاش می کند

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی دارابی در همایش دو روزه معاونان اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری های کل استان ها در تبریز با اشاره به جایگاه حساس قوه قضائیه این تشکیلات را پناه مردم دانست و گفت: رسانه ملی می تواند در تعامل با قوه قضائیه، نقش مهم و موثری در کاهش جرم های اجتماعی داشته باشد.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا و درایت خردمندانه رهبری، امروز در جمهوری اسلامی ایران 120 شبکه رادیویی و تلویزیونی داریم که بیش از 70 شبکه آن مربوط به استان ها می شود و می تواند بسته به جرائم هر استان نقش آموزش و پیشگیرانه ای در کاهش و جلوگیری از آن جرائم داشته باشد.

معاون امور استان های صداوسیما با اشاره به اینکه 120 شبکه رادیویی و تلویزیونی به بیش از 35 زبان فراملی پخش می شوند، گفت: شبکه های استانی ما شبکه هایی پرمخاطب در کشورند و با 24 ساعت برنامه تاثیر بسزایی در استان ها دارند.

دارابی هجمه تبلیغی شبکه های معاند به رسانه ملی را نشان از قدرت جمهوری اسلامی دانست و افزود: امروزه 217 شبکه فارسی زبان در سراسر دنیا علیه ما کار می کنند.

در این همایش از دادگستری های چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان، و البرز به عنوان برترین دادستانی ها در عرصه کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه های حاشیه نشینی، طلاق، اعتیاد، و امنیت اخلاقی و نیز از دادگستری های استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، قم، گلستان، قزوین، فارس، مرکزی، خراسان رضوی، و خراسان شمالی به عنوان استان های برتر و مبتکر قدردانی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها