سریال «رویای فرمانروای بزرگ» محصول سال 2012 که توسط شبکه کی بی اس کره ساخته شده است از 27 مهر هر شب ساعت 20 از شبکه نمایش پخش خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۴۸
«رویای فرمانروای بزرگ» تماشایی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، سریال «رویای فرمانروای بزرگ» که در 70 قسمت ساخته شده است، داستان زندگی کیم چونچو یکی از فرمانروایان کره ای را نقل می کند که به کمک یکی از فرماندهان خود یعنی کیم یوشین موفق می شود عصر طلایی فرمانروایی شیلا را رقم بزند. کیم چونچو که نوه فرمانروا جینجی بوده پس از خلع پدربزرگش از این مقام، به نوعی از قدرت فاصله گرفته است. در کودکی با کیم یوشین، پسر یکی از فرماندهان بزرگ شیلا آشنا می شود که همین مسئله زمینه ساز دوستی این دو می شود که در نهایت این دوستی به رقم زدن عصر طلایی شیلا می‌انجامد. شیلا در آن دوره با فرمانروایی بکجه و گوگوریو همسایه و رقیب است و مشکلات فراوانی با این دو فرمانروایی دارد. در طرف دیگر امپراطوری تانگ قرار دارد که به مردم سه قلمرو نگاهی از بالا دارد. کیم یوشین در این بین با سیاست و روابط دیپلماتیک سعی دارد علاوه بر کنترل اختلافات داخلی کنترل فرمانروایی های همسایه را نیز در دست داشته باشد.
چویی سو جونگ که او را با نقش آفرینی در سریال امپراطور دریا می شناسیم به همراه کیم یو سئوک و هونگ ئیون هی از جمله بازیگران این سریال هستند.
گفتنی است علیرضا باشکندی مدیریت دوبلاژ این مجموعه را بر عهده داشته و فاطمه برزویی، امیر محمد صمصامی، شروین قطعه ای، امیر منوچهری، رزیتا و آزیتا یاراحمدی و فاطمه غزنوی از جمله صداپیشگان این سریال هستند
سریال «رویای فرمانروای بزرگ» هر شب ساعت 20 از شبکه نمایش پخش و روز بعد ساعت 10 صبح و 14:30 تکرار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
Amir Hossein
-
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
۰
۱
فیلم اش خیلی خیلی عالی است
اروینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
واقعا فیلم كره ای رویای فرمانروای بزرگترین است ممنون از كارگردانش
Amin
-
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
۰
۱
سلام
ممنون از اطلاع رسانی
فیلم خیلی قشنگیه :)
ندا
-
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
۰
۰
واقعآ فلیلمش عالی ات خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
arvin
Sweden
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
۰
۰
عالی بود

نیازمندی ها