در سریال «سفرهای سارا و سامان» رخ می‌دهد

درگیری منفرد با قاچاقچیان + عکس

داود منفرد بزودی با نوه های خود در سریال « سفرهای سارا و سامان» ایفای نقش خواهد کرد،‌مجموعه ای که در آن این هنرمند محبوب با قاچاقچیان پرنده درگیر می شود.
کد خبر: ۹۵۶۳۵۵
درگیری منفرد با قاچاقچیان + عکس

این هنرمند کمدین در مصاحبه با جام جم آنلاین گفت: کودکان و نوجوانان علاقه خاصی به محیط زیست و حیات وحش دارند. بنابراین مجموعه ای تلویزیونی با نام « سفرهای سارا و سامان» با هدف آموزش شناخت حیات وحش و نوع رفتار با جانوران تعریف شده است.
منفرد افزود: این سریال به صورت طنز و جدی در 90 قسمت 20 دقیقه ای و برای پخش در شبکه نسیم در نظر گرفته شده است. تصویربرداری این سریال اواخر پاییز کلید خواهد خورد.


وی گفت: در این مجموعه، من به عنوان پدربزرگ به همراه دو نوه خود یعنی سارا و سامان به مناطق مختلف کشور سفر می کنم و در هر قسمت، داستانی را با موضوع حیوانات وحشی و محیط زیست شاهد خواهیم بود. به عنوان مثال در قسمت اول سریال با قاچاقچیان پرنده هایی مانند عقاب و شاهین در منطقه خلیج فارس تهران درگیر می شویم که با حضور ماموران محیط زیست، قاچاقچیان دستگیر و من و نوه هایم به عنوان همیار محیط بان معرفی و تشویق می شویم.
این هنرمند کمدین تصریح کرد: طرح کلی سریال از من و جهانگیر طاهری نویسنده و کارگردان است. تیپ ظاهری من تقریباً شبیه همان پیرمرد چپول با گوش های سنگین است که کارهای مضحک و حرف های خنده دار می زند.

محمد زندکریمخانی - جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها