سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل در حالی مراحل تصویربرداری را سپری می‌کند که بازیگران جدیدی به آن پیوسته‌اند.
کد خبر: ۹۵۶۳۳۰
«تاریکی شب، روشنایی روز» کلید خورد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس،‌ سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» به نویسندگی و کارگردانی حجت قاسم زاده اصل و تهیه کنندگی مجید رضابالا هفته گذشته کلید خورد.

این روزها گروه در خانه‌ای حوالی میدان هروی با حضور فرهاد قائمیان در نقش بهنام طریقت، مائده طهماسبی اکرم، بهرام ابراهیمی محمد، بهاران بنی احمدی فرشته مشغول به ضبط هستند و بعد از آن به رستورانی واقع در خیابان سهروردی می‌روند.

در این سریال بازیگرانی چون فرهاد قائمیان، سام کبودوند، سید مهرداد ضیایی، فرزین صابونی، احسان امانی، مائده طهماسبی، بهاران بنی احمدی، بهرام ابراهیمی، روزبه حصاری، مهرداد ضیایی، ناصر ممدوح، پرویز پورحسینی بازی می‌کنند.

تاکنون دو هفته از ضبط این سریال گذشته و پرویز پورحسینی، ناصر ممدوح و امیرحسین مدرس از جمله بازیگرانی هستند که به تازگی به این سریال پیوسته‌اند.

داستان این سریال در دو برهه زمانی امروز و گذشته اتفاق می افتد، داستان زندگی بهنام طریقت است که جریان روزمره حیاتش از مدار عادی خارج می‌شود. او مجبور است جواب چرایی مشکلات امروزش را در گذشته پیدا کند و ... نسبت مقاطع داستان یکسان نیست. بیش از 70 درصد از قصه در زمان حال روایت می‌شود و 30 درصد ماجرا در گذشته رخ می‌دهد.
عوامل پشت دوربین این سریال عبارتند از مدیر تصویربرداری سهیل نوروزی، طراح صحنه و لباس آیدین ظریف، طراح گریم ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری منصور شهبازی، مدیر تولید داوود معدنی، برنامه ریز توماج نورائی، دستیار اول کارگردان حسین خضوعی، گروه کارگردانی آریانا قاسم زاده اصل، نیلوفر کوخانی، تصویربردار محمد فروغی، منشی صحنه لادن رحمتی، مدیر تدارکات عباس کلانتر و ...

سریال «تاریکی شب روشنایی روز»در 16 قسمت 45 دقیقه‌ای به قلم حجت قاسم زاده اصل در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی به نگارش درآمده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها