رادیو تهران امروز به مناسبت روز جهانی نابینایان (عصای سفید) وضعیت تردد نابینایان در شهر تهران را بررسی می کند.
کد خبر: ۹۵۶۳۲۸
عصای سفید به رادیو تهران رسید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، رادیو تهران امروز به مناسبت روز جهانی نابینایان (عصای سفید) وضعیت تردد نابینایان در شهر تهران را بررسی می کند.

اطلاع رسانی در حوزه های شهری و اخبار ترافیکی شهر از ماموریت اصلی " استودیو صدای شهر" است، به همین منظور نقد و بررسی تمامی مسائل و مشکلات مدیریت شهری اعم از شهرداری، شورای شهر، ادارات آب، برق،گاز، تلفن و ... در دستور کاری صدای شهر قرار گرفته است.

امروز گزارشگران "استودیو صدای شهر" رادیو تهران به سطح شهر رفته تا در بخش های مختلف خبری، گزارش هایی از وضعیت تردد نابینایان در شهر تهران تقدیم مخاطبان کنند و در ادامه گزارش هایی از رانندگان قانون مدار پخش خواهد شد.

"استودیو صدای شهر" هر روز بجز ایام تعطیل، از ساعت 6:59 دقیقه تا 21:59 دقیقه، در هر پانزده دقیقه یکبار، یک دقیقه به صورت زنده اجرای اخبار ترافیکی دارد. علاوه بر بخش ترافیکی، بخش خبری آن نیز از ساعت 6:55 تا 18:55 پخش می شود، در این بخش در هر 25 دقیقه، 5 دقیقه به اخبار خبری اختصاص داده شده است.

در مجموع در این برنامه پیام‌های ترافیکی و شهری، اخبار خیابان‌ها، حوزه‌های مختلف شهری همچون سرای محلات، فرهنگسراها، شهرداری‌ها، آتش‌نشانی و... پوشش داده می شود.

شهروندان می توانند برنامه‌های استودیو صدای شهر را روی موج اف. ام، ردیف 94 مگاهرتز از شبکه رادیویی تهران بشنوند و برای بیان مشکلات و نقطه نظرها و دیدگاه های خود هم از طریق سامانه پیام کوتاه 3000094 و شماره ارتباط مردمی 88820001 با ما در ارتباط باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها