لئوناردو دی کاپریو بازیگر اسکارگرفته و ثروتمند هالیوودی، به گفته خودش در باره واقعیت های پول و موفقیت صحبت می کند.
کد خبر: ۹۵۱۴۸۰
دیدگاه تازه و جنجالی لئوناردو دی کاپریو

به گزارش جام جم آنلاین، حرف های بازیگر در این رابطه، باعث طرح پرسش هایی از سوی رسانه های گروهی و منتقدان شده است.

به نوشته ورایتی، بازیگر 41 ساله سینما که سال قبل و بعد از مدت ها انتظار موفق به دریافت اولین جایزه اسکار خود شد، میانه چندانی با پول و ثروت و شهرت ندارد! به اعتقاد دی کاپریو، پول و موفقیت برای یک آدم شادی و خوشبختی نمی آورد و متضمن یک زندگی بهتر نیست.

این حرف ها جنجال زیادی را پیرامون بازیگر به وجود آورده است. منتقدان و اهل فن می گویند هر جوانی در بدو ورود به هالیوود، به دنبال همین دو چیز است و تلفیق آن ها با هم را، متضمن خوشبختی و یک زندگی آرام و بی دغدغه می دانند اما دی کاپریو پس از دو دهه حضور در دنیای سینما و بازیگری، براین باور است که شما به چیزهایی «دیگر» و «غیر از این» نیاز دارید که احساس خوشبختی کنید.

به تصور او، آن چه به چشم خیلی ها موفقیت و خوشبختی می آید، در اصل چنین نیست و مردم گول ظاهر و آن چه را که به چشم می بینند می خورند.

دی کاپریو می گوید: تو موفقیت را در حرفه و کار خود به دست می آوری، اما هم چنان احساس می کنی که چیزی کم است و تو هنوز یک چیزی کم داری. تلفیق پول و موفقیت خوشبختی مورد نظرت را به وجود می آورد، اما تو هنوز شک داری که آیا واقعا به خوشبختی دست یافته ای یا نه. هنوز تضمینی در این رابطه وجود ندارد و تو خیلی زود متوجه آن می شوی. وقتی در هالیوود زندگی و کار می کنی، خیلی زود می فهمی که بسیاری از چیزها فقط ظاهر فریبنده ای دارند و در پشت آن ها چیزی وجود ندارد. مشکل و بدی کار در این جاست که باید داخل آن شوی، تا به کشف آن بپردازی. برای همین، وقتی از تجربه ات با دیگران صحبت می کنی، کمتر کسی متوجه حرف و منظور تو می شود. این یک دایره تکرار است که با هر بازیگری که تازه از راه می رسد و به موفقیت هایی دست پیدا می کند، دوباره و دوباره تکرار می شود.

دی کاپریو که حالا برای بازی در «از گور برخاسته» به آرزوی خود رسیده و مجسمه طلایی اسکار را در دستان خود گرفته، می گوید به دنبال اسکار و بازی در نقش های اسکاری نیست.

به گفته وی، بیشتر به دنبال فیلم هایی هستم که یا از سوی منتقدان سینمایی تحسین شوند و یا فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماها داشته باشند.

نکته جالب این که، اغلب فیلم های سال های اخیر بازیگر، هم مورد تائید و پسند منتقدان بوده و هم فروش خوبی در سالن های نمایش کرده اند.

با این حال، او اصراری برای پرکاری ندارد و هنوز فیلم هایش را با دقت خاصی انتخاب می کند. همین نکته باعث شده تا او در طول سال، در تعداد زیادی از فیلم های روی پرده دیده نشود.

به نوشته رسانه های گروهی، دی کاپریو در سال 2015 حدود 30 میلیون دلار به دست آورد.

به همین دلیل است که گروهی از منتقدان اقتصادی و تحلیل گران هنری عقیده دارند حرف های دی کاپریو از روی شکم سیری است!

مترجم: کیکاووس زیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها