شبکه رادیویی تهران به مناسبت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران آن حضرت، گلچینی از نواها و آواهای عاشورایی را هر روز از ویژه برنامه «آوای کاروان» و «نغمه های عاشورایی» پخش می کند.
کد خبر: ۹۵۱۴۱۸
آواها و نغمه های عاشورایی از رادیو تهران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین(ع) در برنامه «آوای کاروان» هر روز از ساعت 13 و 40 دقیقه آهنگ ها و مداحی مداحان برتر پخش می شود.

این برنامه در این ایام با محوریت ترویج فرهنگ عاشورایی و تبیین فلسفه نهضت حسینی (ع) و قیام حضرت سیدالشهدا (ع) روی آنتن رادیو تهران خواهد رفت. مداحی، نوحه خوانی و مرثیه سرایی، گلچینی از آهنگ های ماه محرم با اجرای مداحان برتر بخش هایی از این ویژه برنامه است.

«نغمه های عاشورایی» از دیگر برنامه های شبکه رادیویی تهران است که هر شب جز جمعه ها از ساعت 23 با پخش مداحی و گفتارهایی از ماه محرم روی آنتن می رود. این برنامه با هدف آشنایی با موسیقی بی کلام و فرهنگ بومی هر استان در ماه محرم پخش می شود.

همچنین در این بخش مخاطبان با گفتاری پیرامون زندگانی و اندیشه های امام حسین(ع) با رویکرد عاشورا و بصیرت عاشورایی همراه شنوندگان خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها