«چراغ سینما» از شبکه رادیویی تهران جمعه آیین اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت را از برج میلاد پوشش می دهد.
کد خبر: ۹۵۰۵۱۳
پخش اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت از رادیو تهران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، مرکز همایش های برج میلاد با حضور مسئولان و اهالی سینما به عنوان محل آئین اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت انتخاب شده است، مخاطبان فرهیخته رادیو تهران می توانند مراسم اختتامیه را ساعت 18 و 30 دقیقه تا 22 و 30 دقیقه بشنوند.

شبکه رادیویی تهران به صورت زنده با ویژه برنامه «چراغ سینما» چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت را از پردیس سینمایی ملت پوشش داد و جمعه نهم مهرماه، اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت را پخش می کند.

در این ویژه برنامه شنوندگان شنونده بخش هایی از جمله اهدای جوایز بخش مستند، بین الملل و اهدای جایزه فیلم برگزیده خانواده شهدا، نشان ویژه و اهدای دیپلم افتخار به بهترین کارگردانی، بازیگری و... خواهند بود.

معرفی برگزیدگان و گفت وگو با کارگردانان و بازیگران برگزیده از دیگر بخش های ویژه این برنامه است.

ویژه برنامه «چراغ سینما» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که به تهیه کنندگی صادق داوری فر روی آنتن می رود.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با شعار «تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی» به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از 2 مهرماه سال جاری در تهران در حال برگزاری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها