حبیب‌الله صادقی، نقاش و گرافیست و خالق آثاری در حوزه دفاع مقدس یکشنبه 4 مهر میهمان « برنامه وقتی خیال در می زند » در رادیو فرهنگ خواهد بود تا درباره تاثیر خیال در آثارش صحبت کند.
کد خبر: ۹۴۸۵۸۲
خالق آثار نقاشی دفاع مقدس در رادیو فرهنگ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، برنامه « برنامه وقتی خیال در می زند » یکشنبه ها ساعت 21:00 از رادیو فرهنگ پخش می شود و به مصاحبه با چهره های هنری و ادبی اختصاص دارد. این هنرمندان از نقش «خیال » در شکل گیری آثارشان خواهند گفت.
حبیب‌الله صادقی فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است و کارشناسی ارشد این رشته و دکترای پژوهش هنر از دانشگاه تربیت مدرس دارد.
او از محضر استادانی همچون اصغر محمدی، محمود فرشچیان، مهدی حسینی، مجید مهرگان، هانیبال الخاص، مارکو گریگوریان، پرویز تناولی، حبیب الله آیت‌اللهی، جواد حمیدی و محمود جوادی پور بهره جسته است.
این هنرمند نقاش در سال ۱۳۸۴ به ریاست موزه هنرهای معاصر تهران انتخاب شد و با وجود مشکلات متعدد در دستگاه فرهنگی کشور موزه هنرهای معاصر تهران در تاریخ خود، یکی از دوره های طلایی خود را تجربه کرد.
او آثار بسیاری را با موضوع دفاع مقدس، جنگ و حماسه خلق کرده است. این برنامه به تهیه کنندگی الهه بیات کاری از گروه کتاب رادیو فرهنگ است. که از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف 106 و ای ام ردیف 585 پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها