داستان زندگی اندی وارهول چهره جنجالی دنیای هنر، دوباره تبدیل به یک فیلم سینمایی با بازی جارد لتو می شود. این فیلم «وارهول» نام دارد.
کد خبر: ۹۴۷۶۰۴
بازگشت اندی وارهول با جارد لتو

به گزارش جام جم آنلاین، فیلم با حال و هوای درام خود، بخش مربوط به مشهور شدن وارهول در سطح بین المللی را به نمایش می گذارد.

فیلم نامه این درام شرح حال گونه را ترنس وینتر می نویسد. تماشاگران سینما، او را برای فیلم نامه های «گرگ وال استریت» و «امپراطوری بوردواک» می شناسند.

این فیلم نامه اقتباسی با نگاهی به نوول پرخواننده ویکتور باکریس به نام «وارهول: بیوگرافی» نوشته می شود.

این نوول در سال 1989 روی پیش خوان کتاب فروشی ها قرار گرفت و نویسنده اش تا به حال، حاضر به فروش امتیاز تولید نسخه سینمایی آن نشده بود.

تهیه کنندگان فیلم قبل از این درام های شرح حال گونه موفقی مثل «کاپیتان فیلیپس» و «مانی بال» را با بازی تام هنکس و براد پیت تهیه کرده اند.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، هر دو فیلم در سال های گذشته نامزد دریافت جوایز اسکار شده اند. به همین دلیل، آن ها به موفقیت اسکاری وارهول هم چشم دوخته اند.

فیلم وارهول با بازی جارد لتو در حالی وارد مرحله تولید می شود، که پیش از این چندین فیلم در باره اندی وارهول تهیه و تولید شده است.

برای همین، منتقدان سینمایی می گویند فیلم تازه باید از زاویه تازه ای به تعریف ماجراهای زندگی این هنرمند پیشگام دنیای نقاشی بپردازد.

جارد لتو که دو سال قبل برای «باشگاه خریداران دالاس» موفق به دریافت جایزه اسکار شد، هم اکنون اکشن کمیک استریپی «جوخه خودکشی» را روی پرده سینماهای جهان دارد.

او هم اکنون جلوی دوربین قسمت دوم «بلید رانر» است و پس از پایان فیلم برداری این اکشن علمی تخیلی، بازی در وارهول را آغاز می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها