شب گذشته برنامه «دورهمی» به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، میزبان سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی و علیرضا شجاع نوری بود.
کد خبر: ۹۴۷۲۸۴
شجاع نوری: دوست دارم در یک اثر کمدی بازی کنم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته برنامه تلویزیونی «دورهمی» به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، میزبان سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی و علیرضا شجاع نوری بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین حسین وفایی و شهرام صفوی از قهرمانان رشته ورزشی اسنوکر شد.

مهران مدیری در ابتدای این برنامه با تبریک عید غدیر خم، به موضوع بهداشت پرداخت و با تعریفی از آن میزبان اولین مهمان خود علیرضا شجاع نوری شد.

شجاع نوری در ابتدا پس از سلام و تبریک عید غدیر خم، درباره ورودش به تهران و قبولی در رشته زیست شناسی گفت: پس از قبولی در دانشگاه ملی از شیراز به تهران آمدم و بعد از سپری کردن دوره های بیولوژی به آمریکا سفر کردم و در همانجا در یکی از تئاتر های آمریکا بازی کردم. برای ادامه رشته تحصیلی در دانشگاه عالی هنر ادامه تحصیل دادم.

وی در ادامه به تاسیس موسسه سینمایی فارابی اشاره کرد و از شروع کار در بخش بین المللی گفت.

بازیگر فیلم سینمایی « محمد رسول الله» بیان کرد: در برهه هشت سال دفاع مقدس من خبرنگار بودم و روزی با خبرنگاران خارجی به سمت خاکریز ها رفتیم و بعد از چند لحظه صدای مهیب انفجار آمد. همانجا بود که فکر کردم هر کس در عرصه خودش باید با صدام بجنگد و من تا روزی که صدام بود، در بخش بین الملل سینما بودم و بعد از مرگ صدام با عرصه سینمای بین المللی خداحافظی کردم.

شجاع نوری درباره کمرنگ بودن حضورش در عرصه بازیگری اظهار داشت: زمانی که در فارابی بودم به من پیشنهاد بازی شد اما به دلیل سفرهای متعدد رد کردم. گاهی حسرت می خوردم اما بعدها، کسی به من پیشنهاد کار نداد و خود من هم بسیار سخت و با وسواس فیلمنامه را قبول می کنم.

وی در ادامه با پیشنهاد کار در ژانر کمدی با مهران مدیری عنوان کرد: خیلی دوست دارم یک اثر کمدی را بازی کنم و با شما این همکاری را داشته باشم.

در پایان شجاع نوری با اهدای یکی از سناریو های دست نویس خود به موزه «دورهمی» در خصوص چند شخصیت سینمایی ایران اینگونه گفت:

محمد آلادپوش: فیلمبرداری با سواد.
اسماعیل شنگله: اولین وسوسه من برای ورود به عالم هنر.
سید محمد بهشتی: از اولین معلم ها.
مجید مجیدی: کارگران درجه یک.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها