تلاش شبانه روزی عوامل تولید سریال تلویزیونی «آرام می گیریم» برای رسیدن به پخش در آذر ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۰
حسن جوهرچی به سریال «آرام می گیریم» رسید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، در ادامه روند تولید مجموعه تلویزیونی «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح‌الله سهرابی و تهیه‌کنندگی فرهاد گلی، حسن جوهرچی نیز در جمع بازیگران پرشمار و سرشناس این سریال مقابل دوربین رفت.

جوهرچی ایفاگر نقش «بهزاد» است که علیرغم وضعیت مالی مناسب، در زندگی شخصی خود دچار مشکلات و مصائبی است که خانواده او را کاملا متلاشی کرده است.

این روزها عوامل تولید مجموعه تلویزیونی «آرام می گیریم» که در تلاش برای رسیدن به پخش آذر ماه از شبکه دو سیما شبانه روز کار می کنند، در شهرک راه آهن هستند و سکانس های مربوط به این لوکیشن را با حضور بازیگرانی چون حسن جوهرچی، لیلا اوتادی، ثریا قاسمی، هوشنگ توکلی، شهرزاد کمال زاده و مهدی سلوکی تصویربرداری می کنند.

علاوه بر بازیگرانی که از آنها نام برده شد، آتیلا پسیانی، مجید صالحی، لعیا زنگنه، آشامحرابی، علی اوسیوند، کامران تفتی، نگار عابدی، محمد فیلی، مونافرجاد، میرطاهر مظلومی، حمید هدایتی، نسرین نکیسا، محمود مقامی، مهدی ماهانی، بهزادرحیم خانی، ارسلان قاسمی، شهربانو موسوی، سعیده رودبارکی، حسین اکبری، مهسا هاشمی، سیامک اشعریون و ... از جمله دیگر نقش آفرینان این سریال پر بازیگر و پر لوکیشن هستند.

سریال «آرام می گیریم» برخوردار از قصه ای اجتماعی است که در خلال آن ریشه های اصلی از هم گسیختگی خانواده ها و به تبع آن جامعه مورد کالبدشکافی قرار می گیرد و در روند داستان اتفاقات تلخ و شیرین بسیاری رخ می دهد که سرانجام با ورود یک قوه ی عاقله و تاثیرگذار به متن اتفاقات، اوضاع به گونه ای دیگر رقم می خورد.

تعدد حضور بازیگران شاخص و چهره های محبوب سینمایی و تلویزیونی و برخورداری از درامی برآمده از بطن جامعه و در عین حال روشنگر و فرهنگ ساز از ویژگی های سریال «آرام می گیریم» است که به نظر می رسد مخاطبین بسیاری را با خود همراه کند.

فرهاد گلی، تهیه کننده «آرام می گیریم» نیز در این خصوص معتقد است: «به نظرم مخاطبین امروز تلویزیون که با وجود شبکه های مختلف داخلی و خارجی حق انتخاب بسیاری پیش روی خود دارند به راحتی نمی توانند از تماشای این سریال گذر کنند، چرا که قصه ی «آرام می گیریم» در کنار تعلیقات و کشمکش های جذاب و پرداختن به مسائل مختلف مبتلابه اجتماعی، به خطوط عاشقانه و عاطفی بین شخصیت ها نیز توجه ویژه ای دارد و بویژه اینکه در این وانفسای اجتماعی، پیام روشن و امید بخشی را به خانواده ها و سرانجام جامعه می رساند.»

سریال «آرام می گیریم» محصول مشترک انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست که در 42 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش از این شبکه تولید می‌شود.
این مجموعه تلویزیونی توسط فریدون فرهودی و فروغ فروهیده، بر اساس فیلمنامه «آرام می‌گیریم» نوشته روح الله سهرابی و سید مرتضی مصطفوی به نگارش درآمده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها