دکتر علی عسکری رییس رسانه ملی از پشت صحنه «معمای شاه» بازدید و توصیه کرد که سازندگان بخش های زمان معاصر را با حساسیت بیشتری دنبال کنند.
کد خبر: ۹۴۶۳۶۵
رئیس سازمان صداوسیما: «معمای شاه» سریالی ماندگار است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، دکتر علی عسکری رییس سازمان صداوسیما عصر امروز ۲۷ شهریور ماه به همراه مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی و داوود نعمتی انارکی مدیر کل روابط عمومی سازمان از پشت صحنه سریال «معمای شاه» بازدید کرد.

وی در این دیدار که با حضور محمدرضا ورزی کارگردان و عوامل سریال همراه بود، «معمای شاه» را سریالی ماندگار توصیف کرد.

علی عسکری همچنین درباره این سریال گفت: یکی از دشواری های «معمای شاه» این است که به دلیل لزوم رعایت نجابت نمی تواند همه مسایل رژیم گذشته را بیان کند. در این سریال شخصیت های مهم چهار دهه تاریخ ایران نمایش داده شده است و از دیگر سختی های سریال این است که با جنگ نرم و پیچیده بقایای رژیم گذشته و حامیان آنها مواجه شده است.

رییس رسانه ملی بیان کرد: مهم ترین ویژگی این سریال تبیین تاریخ برای نسلی است که آن دوره را درک نکرده اند. تاریخ برای هر ملتی هویت ساز و مهم است و «معمای شاه» به این دوره می پردازد و در تبیین این دوره تاریخی موفق هم بوده است.

علی عسکری به سازندگان سریال نیز توصیه کرد در خصوص بخش هایی که به زمان معاصر نزدیک است کار را با حساسیت بیشتری دنبال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها