معاون سیاسی سازمان صدا و سیما در نشست معاونان خبر مراکز استان ها در اصفهان با اشاره به انتخابات سال 96 ، به تبیین بایدها و نبایدها در ماه های آینده پرداخت.
کد خبر: ۹۴۵۲۴۲
انسجام ملی و امیدآفرینی راهبرد اصلی رسانه ملی

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، مجید آخوندی با اشاره به سرعت بالای تحولات در فضای مجازی و لزوم حضور موثر و جدی رسانه ملی در این فضا و تولید محتواهای اثرگذار در این عرصه گفت: تبیین و استدلال منطقی و با بیان روز و مستندهای خبری اصلی ترین سیاست رسانه ملی در تولید محتوای فضای مجازی و شبکه های ملی و استانی است.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات و مشکلات مردم به عنوان یکی از رسالت های اصلی صدا و سیما گفت: در پیگیری مطالبات مردمی، خط قرمز رسانه ملی سیاه نمایی است و پیگیری مشکلات مردم باید به امید آفرینی ختم شود.

معاون سیاسی رسانه ملی، اقتصاد مقاومتی را دستور کار اصلی صدا و سیما در سال های اخیر بویژه در سال 95 بیان کرد و افزود: باید در برنامه ها و گزارش ها و اخبار شبکه های ملی و استانی، پیگیری تحقق اقتصاد مقاومتی همچنان در دستور کار و جدی باشد و باید اقدامات دولت در خصوص اقتصاد مقاومتی به اطلاع مردم رسانده شود.

آخوندی همچنین با اشاره به شرایط حساس و پیچیده منطقه و گسترش ناامنی درمنطقه غرب آسیاگفت: جمهوری اسلامی ایران تنها نقطه امن و با ثبات در میان آتش ناامنی منطقه است و باید با حفظ هوشیاری در برابر توطئه های جبهه استکبار نعمت امنیت و آرامش کشور را در هر مناسبتی به مردم یادآوری کرد.

همایش معاونان خبر مراکز صدا وسیمای استان ها با محور سیاست های رسانه ملی در انتخابات ریاست جمهوری 96، صبح امروز در اصفهان آغاز شد.

برگزاری کارگروه‌های ویژه مستندهای خبری و گزارش‌های خبری، صفحات استانی خبرگزاری صدا و سیما و برنامه های آینده خبرگزاری صدا وسیما در فضای مجازی از جمله برنامه های این نشست یک روزه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یوسف
-
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
۰
۰
من از 23سال خدمتم 16سالش را در خدمت انقلاب اسلامی ومدیر فنی مركز مهاباد بوده ام.دوران خدمتم پراز فراز ونشیب بوده وبه علت تحریم های زمان جنگ با چنگ ودندان كار ها وامور مركز را پیش برده ام.ولی از سال 1374كه بازنشسته شدم شخصا ومخصوصاهیچ اثری از فداكاری بمعنای واقع كلمه در صدا وسیمای مركز مهابادبجز تجملات وپریدن از این سیستم به ان سیستم ندیدم.چیزی بنام تعمیرات ونگهداری ابزارهای فنی مطلقا وجود خارجی ندارد وجای ان را تعویض وسایل ودستگاه ها گرفته است این كجایش اقتصاد مقاومتیست؟تعویض سیستم پخش بنحوی كه گیرندگان قدیمی تماشاگرانش نتوانند از محتوای برنامه ها استفاده كنند كاملا با اقتصاد مقاومتی منافات دارد.باشعار كشور اداره نمیشود فقط با همت واراده وعزم اهنین وفداكاری وجانقشانی میشود به اقتصاد مقاومتی رسید نه با امتیاز دادن به این یا آن كمپانی خارجی وخریدهای كلان وبدون فایده ومثمر ثمر از ان شركتها.انان فقط در فكر سود خودشان هستند واصلادلشان برای ما نمیسوزد.مهندسین این كشور اگر خود را ایرانی وصاحب غرور میدانندباید آستین ها را بالا بزنند وزحمت بكشند و عرق بریزند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها