مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد:

شهرآرایی پایتخت همزمان با دهه ولایت

اولین قسمت از سری جدید مجموعه عروسکی «شکرستان» به کارگردانی فواد صفاریان پور و تهیه کنندگی جواد فرحانی شب عید غدیر از شبکه نسیم پخش می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۷۷۸
شکرستان عید غدیر به شبکه نسیم می آید

به گزارش جام جم آنلاین، فواد صفاریان پور کارگردان مجموعه عروسکی «شکرستان» در گفت‌وگو با فارس گفت: مجموعه عروسکی «شکرستان» در لوکیشن سوله‌ای واقع در شهرک سینمایی علی حاتمی کلید خورد.

وی با اشاره به پخش آنونس‌های این اثر بدون ذکر نام شکرستان در شبکه نسیم نیز گفت: به هر حال در این اثر از انیمیشن به عروسکی تغییر مدیا داریم و می‌خواستیم تا از ابتدا به مخاطب نگوییم که این مجموعه همان «شکرستان» است و در آخرین آنونس، شخصیت رویا (دختر بچه راستگوی شکرستان) به راوی (احسان کرمی) می‌گوید که تو راوی جدید شکرستان هستی و اینجا سرزمین شکرستان است.

صفاریان پور ادامه داد: تمام تلاشمان بر این بود که بدون اشاره به گذشته از شخصیت‌هایمان معرفی مجزایی داشته باشیم و بر همان اساس نگاهی آزاد برای مخاطبانمان ایجاد کنیم.

وی با اشاره به زمان و ساعت پخش «شکرستان» عروسکی گفت: تمام تلاشمان را به کار بستیم تا قسمت اول از این مجموعه عروسکی شب عید غدیر از شبکه نسیم پخش شود. برای پخش اولیه از شب عید غدیر تا دو روز بعد به طور متوالی و هر شب ساعت 21 را در نظر گرفتیم.

کارگردان مجموعه عروسکی «شکرستان» ادامه داد: قرار بر این است تا «شکرستان» پنج شنبه و جمعه‌ها و اعیاد بزرگ مذهبی دینی و ملی ساعت 21 از شبکه نسیم بروی آنتن رود.

مجموعه عروسکی «شکرستان» به کارگردانی فؤاد صفاریان‌پور و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی به همت موسسه صبا در حال تولید است.

در این مجموعه عروسکی عروسک‌گردان و صداپیشه‌های مطرح تلویزیونی و سینمایی چون آزاده مویدی فرد (اسکندر، فریدون، شمسی)، محمد لقمانیان (وزیر، خواجه الماس)، امیر سلطان احمدی (بهلول، کیا)، بهادر مالکی (پادشاه، جاج زاده)، هنگامه مفید (ننه قمر)، نازنین بیاتی (رویا،‌پیش‌گو)، شیما بخشنده (نوزاد 1)، حسام محمودی (صفدر)، وحید نفر (مصادره، پیرپلاسی)، مهدی شاه پیری (لولویی، آقای ناگوار)، احسان کرمی (راوی) حضور دارند.

علاوه بر شخصیت‌هایی که در انیمیشن «شکرستان» حضور داشتند، تعدادی کاراکتر جدید نیز برای این مجموعه عروسکی طراحی شده‌اند.

پیش‌تر انیمیشن «سرزمین شکرستان» به تهیه کنندگی سید مسعود صفوی و به همت مرکز انیمیشن صبا برای شبکه دو سیما تولید شده بود و صحبت‌ها حاکی از این بود که بزودی مجموعه عروسکی این انیمیشن به تولید خواهد رسید.

از دیگر عوامل این مجموعه تلویزیونی می‌توان به سرپرست نویسندگان: سجاد افشاریان، طراح عروسک: محمد اعلمی،‌ بنفشه بدیعی، طراح لباس: نازنین بیاتی، طراح دکور: نازنین بیاتی، بزرگمهر حسین پور و ... اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها