حسین محجوب بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی بازی در فیلم سینمایی را به اتمام رسانده که در آن در نقش رئیس جمهور کشور گرجستان ایفای نقش می کند، فیلمی که اکران های بین المللی اش آغاز شده است.
کد خبر: ۹۴۴۷۴۷
بازیگر ایرانی در نقش رئیس جمهور +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان حسین محجوب بازیگر سینما و تلویزیون از اکران های بین المللی فیلم "خی بولا" خبر داد و گفت: فیلمنامه "خی بولا" توسط "گئورگی اواشویلی" کارگردان گرجستانی برای من ارسال شد و پس از آن با توافق صورت گرفته به بازی در این اثر پرداختم.
وی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی، رابطه تیره و تار با اتحاد جماهیر شوروی و درگیری های قومی به ناآرامی های در حال رشد منجر شد تا اینکه گامساخوردیا در یک کودتای نظامی سرنگون شد و به تبعید رفت.

این بازیگر سینما در مورد بازیگران این این فیلم تصریح کرد: به جز من همه بازیگران حاضر در این فیلم گرجی هستند. در این فیلم من به زبان گرجی بازی کرده ام و خوشبختانه هیچ مشکلی از این لحاظ وجود نداشت.
گفتنی است گئورگی اواشویلی (Giorgi ovashvili) کارگردان این فیلم پیش از ساخت این فیلم، فیلم مطرح «جزیره ذرت» (Corn island) را در کارنامه خود داشته و برای همین فیلم نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی در سال 2016 شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها