مجری نام آشنای تلویزیون از راه اندازی کمپین حمایت زنان ایرانی از اقتصاد مقاومتی در آینده ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۳۳۸
پوریامین: مادر شوهر خوبی هستم/ بزودی کمپین زنان را راه اندازی می کنم

به گزارش جام جم آنلاین، سونیا پوریامین با اشاره به سالها اجرای برنامه های خانواده تلویزیونی گفت: چند ماهی است که مادر شوهر شده ام و به تعریف عروس خانم، من یک مادر شوهر خیلی خوب هستم.
پوریامین افزود: عروس و پسرم سرکار می روند و اشتغال های روزمره را دارند، من هم گرفتاری های شغلی خود را دارم اما طوری برنامه ریزی کرده ایم که حتماً هفته ای دوبار به خانه ما بیایند و همدیگر را ببینیم.
این مجری تلویزیونی با بیان اینکه زنان جامعه ایرانی از ظرفیت و توانایی بالایی برخوردار هستند، تصریح کرد: با کمک و یاری زنان ایرانی می خواهم این ظرفیت عظیم را عملیاتی کنم و بزودی کمپین حمایت زنان ایرانی از اقتصاد مقاومتی را راه اندازی خواهم کرد.
این فعال اجتماعی افزود: کشور ما در مرحله ای است که از نظر اقتصادی باید بروی پای خودمان بایستیم. کالایی که در داخل ساخته می شود حاصل فکر و تلاش زنان و مردان این سرزمین است. هر اندازه از کالای ایرانی حمایت شود، تولید آن نیز کمی تر و کیفی تر می شود و هر اندازه تولید داخلی افزایش یابد بالطبع جوانان بیشتری صاحب شغل و زندگی می شوند.
پوریامین گفت: مشکل اصلی کشور ما تولید نیست بلکه اشتباه در نوع تقاضا است. بسیاری از خانواده ها برای تامین مایحتاج زندگی به دنبال کالایی با مارک خارجی هستند. این ذهنیتی غلط است که برخی فکر می کنند جنس ایرانی بی کیفیت است.
وی ادامه داد: در پاییز امسال و با حمایت زنان جامعه، کمپین حمایت از اقتصاد مقاومتی با قدرت و جدیت کار خود را آغاز خواهد کرد و زنان به عنوان پیشگامان حمایت از کالای ایرانی آن هم خارج از شعار بلکه در عمل به این کمپین ملی خواهند پیوست. چرا که معتقدیم مشکلات و مسایل کشور به دست و همت خود مردم ایران حل می شود.

گفتگو از محمد زندکریمخانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
۰
۰
خوش به حالت.
سروش
-
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
۰
۰
خوشتر آن باشد كه سر دلبران
گفته آید در حدیث دیگران

نیازمندی ها