کیانیان در اینستاگرامش پستی اعتراض آمیز نوشت و از ضرر نابودی دریاچه ارومیه گفت که بیشتر از ماهی چهل و پنج هزار تومان خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۲۷۰۸
کنایه رضا کیانیان به یارانه‌ 45 هزار تومانی + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، کیانیان نوشت:

خوشحالم که بسیاری از هموطنان توانستند امضا کنند.
و خوشحال نیستم از اینکه بیش از پانصد هزار تن "من دریاچه ارومیه هستم" را لایک کردند! آن هم در صفحه های رخشان بنی اعتماد، عاطفه رضوی، الهام پاوه نژاد، مهتاب کرامتی، بهاره رهنما، شبنم مقدمی ، پرویز پرستویی، امیر آقایی،عمو فیتیله ای ها، سعید معروف و بسیاری دیگر از همکاران و دوستان و همراهان
و حدود ششصد و شصت و دو تن که هشتگ #من_دریاچه_ارومیه_هستم را در صفحات خود به اشتراک گذاشتند، ولی فقط چهل هزار تن ، دو دقیقه وقت صرف کردند به سایت
http://yon.ir/t5E2
رفتند و امضا کردند.
تقریباً همه ی لایک کننده ها موافق بودند که باید زندگی را به دریاچه برگردانیم، اما فقط چند دقیقه وقت نگذاشتند تا امضای خود را ثبت کنند.
چند سال پیش که گفتند ثبت نام الکترونیکی کنید و ماهی چهل و پنج هزار تومان بگیرید... چه سر و دست ها شکستند تا به هر قیمتی شده ثبت نام کنند.
حتی بعضی مغازه ها کار و زندگی را رها کردند و پول می گرفتند و بقیه را ثبت نام می کردند! چندی نگذشت که آن چهل و پنج هزار تومان ها باعث تورم شد و چند برابرش از حلقوممان بیرون کشیده شد و هنوز هم داریم تقاص آن عدم دور اندیشی را می دهیم!
همراهان عزیزم!
نابودی دریاچه ارومیه برابر خواهد بود با نابودی بخش بزرگی از کشور. و پیامدهای آن، توفان های شن و نمک و در نتیجه نابودی کشاورزی و آلوده شدن هوا از آذربایجان تا قزوین است! و مهاجرت های بزرگ ، گرانی و قحطی و .......در پی خواهد داشت.
که حتماً ضرر آن بیشتر از ماهی چهل و پنج هزار تومان خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رها
-
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
۰
۰
من هم امضا كردم و از اقای كیانیان و همچنین جام جم به خاطر اطلاع رسانی ممنونم.
دوستان عزیز شما هم لطفا به سایت رفته و امضا كنید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها