در مراسم افتتاحیه همایش غدیر، نوآوری و شکوفایی در قم عنوان شد

رسوخ فرهنگ غدیر در نسل جوان‌

رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد:

عزم رسانه ملی برای جهانی شدن پیام غدیر

رئیس رسانه ملی گفت: صدا و سیما آمادگی کامل دارد تا در قالب ساخت فیلم و سریال و برنامه های موضوعی ، پیام غدیر و شخصیت امام اول شیعیان (ع) را به عنوان الگویی جهانی صادر کند.
کد خبر: ۹۴۲۲۴۳
عزم رسانه ملی برای جهانی شدن پیام غدیر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر علی عسکری در دیدار امروز دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر، حیات و خدمت زیر سایه امیرمؤمنان (ع) را مایه مباهات دانست و تأکید کرد : باید تلاش کنیم تا حق آن حضرت را برای جهانیان تبیین کنیم که روشن شدن حتی گوشه ای از آن حقیقت عزم رسانه ملی برای جهانی شدن پیام غدیربزرگ ، قلوب انسان های عدالت طلب جهان را فتح می کند.

رئیس رسانه ملی همچنین بر ضرورت تولید برنامه هایی با بهره گیری از ظرفیت های عظیم نهج البلاغه افزود: صدا و سیما بجز دهه امامت و ولایت در دیگر ایام سال هم آمادگی کامل دارد تا در قالب ساخت فیلم و سریال و برنامه های موضوعی، پیام غدیر و شخصیت امام اول شیعیان (ع) را به عنوان الگویی جهانی صادر کند.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر هم در این دیدار گفت: غدیر تنها حادثه و واقعه ای تاریخی نیست بلکه جریانی فکری است که معنویت و اخلاق را با سیاست و مدیریت همراه می کند و بزرگداشت و تداعی آن دامن زدن به حرکت جهانی غدیر است.

آیت الله صدیقی برنامه های دهه غدیر را در قالب برنامه های ترویجی تبلیغی و فرهنگساز و معرفت ساز برشمرد و تولید برنامه هایی متناسب با شأن حضرت علی (ع) را خواستار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها