طی نامه ای به دکتر علی عسکری صورت گرفت

قدردانی از رسانه ملی به خاطر پوشش سفر رئیس جمهور

رئیس کمیته ملی المپیک در نامه ای به رئیس رسانه ملی، از تلاش صدا و سیما برای انعکاس تلاش ورزشکاران اعزامی به این مسابقات جهانی تشکر کرد.
کد خبر: ۹۴۱۱۷۵
قدردانی رئیس کمیته ملی المپیک از رسانه ملی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، کیومرث هاشمی در نامه خود به دکتر علی عسکری با اشاره به افتخار آفرینی های ورزشکاران کشورمان در مسابقات المپیک 2016 برزیل،انعکاس این تلاش ها را برای اعتلای نام ایران اسلامی مناسب و حرفه ای دانست و از تلاش عوامل تولید و پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی قدردانی کرد.

وی در نامه خود آورده است:«تردیدی نیست که انعکاس عملکرد کاروان ورزشی کشورمان بدون پوشش مناسب و حرفه ای این رویدادها امکان پذیر نبود، لذا استدعا دارد از تلاش شبانه روزی برادران عزیز در گروه اعزامی صدا و سیما به ویژه مدیریت محترم آن به هر نحو صلاح می دانید قدردانی شود».

رقابت های ورزشکاران کشورمان در المپیک 2016 برزیل در طول برگزاری این مسابقات به طور زنده و با قطع برنامه‎های عادی شبکه های ورزش و سه و چند شبکه رادیویی گزارش شد. علاوه بر این، شبکه ورزش و شبکه سه بسیاری از مسابقات این دوره از المپیک را که علاقه مندان زیادی در ایران داشت مستقیم گزارش کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها