اکشن کمیک استریپی و ابرقهرمانانه «جوخه خودکشی» موفق شد فروش خود در آمریکای شمالی را نیز، به 300 میلیون دلار برساند.
کد خبر: ۹۴۰۶۵۸
«جوخه خودکشی» 300 میلیونی آمریکایی

به گزارش جام جم آنلاین، مدیران کمپانی که این درام ابرقهرمانانه را تهیه کرده اند، می گویند فروش کلی آن در این محل به این رقم رسید.

فروش 300 میلیون دلاری فیلم در حالی در آمریکای شمالی نصیب آن می شود، که حدود دو هفته قبل موفق به کسب این رقم در سطح بین المللی شد.

فروش جهانی فیلم (هم آمریکا و هم بقیه کشورهای دنیا) در حال حاضر به رقم بالای 650 میلیون دلار رسیده است.

بیش از 60 کشوردر نقاط مختلف دنیا فیلم را به نمایش می دهند و رقابت سختی با سینماهای آمریکای شمالی در زمینه فروش به راه انداخته اند.

منتقدان سینمایی از قبل پیش بینی می کردند اکران عمومی «جوخه خودکشی» در آمریکای شمالی و بقیه کشورهای دنیا با موفقیت بالای مالی همراه باشد.

این محصول تازه کمپانی برادران وارنر، براساس داستان مصور یک مجموعه داستان کمیک استریپی ابرقهرمانانه شرکت دی سی کامیکزساخته شده است.

کاراکترهای ابرقهرمان داستان فیلم که هر یک قابلیت های ویژه ای و منحصر به فردی دارند، با کمک یکدیگر به مقابله با موجودات شرور داستان می پردازند.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، ویل اسمیت نقش اصلی فیلم را بازی می کند و جی کارتنی، جراد لتو و اسکات ایستوود دیگر ابرقهرمانان داستان آن هستند.

برای تولید این فیلم، هزینه بالای 175 میلیون دلاری صرف شده و تخلیل گران اقتصادی سینما می گفتند باید بیش از 250 میلیون دلار فروش کند، تا لقب یک کار پرفروش را بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها