رابرت داونی جونیور، مرد آهنی مجموعه فیلم کمیک‌استریپی آیرن من، لباس ابرقهرمانی از تن درمی‌آورد تا در یک درام پرتنش تلویزیونی بازی کند. او در این مجموعه دوباره با همکار قدیمی خود نیک پیزولاتو همکاری می‌کند. این دو چند سال قبل، مجموعه پربیننده کارآگاه حقیقی را تهیه و تولید کردند.
کد خبر: ۹۴۰۱۴۰
«وقت آزاد» مرد آهنی

به نوشته رسانه‌های جمعی، با اعلام خبر همکاری تازه این دو هنرمند، منتقدان و تماشاگران رسانه کوچک، چشم انتظار کاری قوی و محکم همچون کار قبلی مشترک تلویزیونی آنها هستند.

همکاری مشترک تازه داونی جونیور و پیزولاتو با نام موقت وقت آزاد جلوی دوربین می‌رود. شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او که تا به حال چندین مجموعه پرطرفدار را تولید کرده، تهیه‌کننده کار جدید رابرت جونیور است.

این شبکه امیدوار است، وقت آزاد بتواند موفقیت کلان مجموعه بازی تاج و تخت را برای آنها تکرار کند. از آن جا که این درام تاریخی سال آینده آخرین فصل خود را به نمایش خواهد گذاشت، مدیران شبکه اچ‌بی‌او باید یک کار جایگزین مقبول و پرسروصدا برای آن داشته باشند.

تا به حال، اطلاعات زیادی در باره مجموعه تازه اچ‌بی‌او ارائه نشده است. از یک‌سو گفته می‌شود، این مجموعه در مراحل مقدماتی تولید است و به همین دلیل، خبر زیادی در باره‌اش موجود نیست. از سوی دیگر گفته می‌شود سازندگانش قصد دارند این سریال را در سکوت خبری تهیه کنند.

تا این جای کـار مشخص شده که مجموعه، یک کار درام خواهد بود و داونی جونیور در کنار تهیه آن، نقش اصلی داستان را به عهده خواهد گرفت. از داخل شبکه اچ‌بی‌او هم خبر می‌رسد که او در قالب کاراکتر مرد مرموزی ظاهر می‌شود که گذشته‌ای تاریک و پررمز و راز دارد، اما این که گذشته او چه بوده و حالا قصد انجام چه کاری را دارد، موضوعی است که باید صبر کرد و دید، تهیه کنندگان مجموعه چه اطلاعاتی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

شبکه اچ‌بی‌او قصد دارد در قدم اول، یک فصل 13 اپیزودی از وقت آزاد را تولید کند. در صورت موفقیت این فصل و استقبال خوب تماشاگران، تولید فصل‌های بعدی در دستور کار سازندگان قرار خواهد گرفت.

با توجه به توصیفات اندکی که از حال و هوای مجموعه شده، به نظر می‌رسد استقبال تماشاگران خوب خواهد بود. اپیزود آزمایشی مجموعه که قسمت اول آن خواهد بود، تا دو ماه دیگر جلوی دوربین می‌رود. این اپیزود به صورت یک فیلم سینمایی 70 دقیقه‌ای تولید می‌شود.

در حالی که هنوز کارگردان و فیلمنامه‌نویس این اپیزود آزمایشی انتخاب نشده، زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که پل فیگ آن را کارگردانی می‌کند. فیگ از فیلمسازان سرشناس دنیای سینما و از دوستان نزدیک داونی جونیور است.

نیک پیزولاتو در این باره می‌گوید: معمولا این گونه مواقع، گمانه‌زنی‌ها شروع می‌شود، اما یک نکته را به علاقه‌مندان یادآوری کنم. خود ما بیشتر از هر کس دیگری نگران مجموعه‌ای هستیم که می‌خواهیم تولید کنیم. به همین دلیل، مطمئن باشید بهترین‌های دنیای سینما و تلویزیون را دعوت به همکاری خواهیم کرد تا یک مجموعه سطح بالا و با کیفیت در معرض دید تماشاگران کنجکاو و نکته‌سنج قرار گیرد.

مهبد آستانی - جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها