علاقه مندان هنر هفتم عصر جمعه می توانند شاهد بازی فوق العاده مرحوم داود رشیدی در فیلم بی بی چلچله در شبکه یک سیما باشند.
کد خبر: ۹۳۹۸۳۹
بی بی چلچله به شبکه یک می آید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «گویاتر از کلام» به کارگردانی آنتونی فابیان، پنجشنبه 11 شهریور ‌ماه ساعت 22:00 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.


در خلاصه داستان فیلم با بازی دیوید دوچوونی، هوپ دیویس، تیمونی هاتن، زندر برکلی، کری ویلمز آمده است: ماریا دختر نوجوان خونگرم و صمیمی است که در کنار خانواده خود در کمال خوشبختی زندگی می کند. او دو خواهر و یک برادر دارد و مادر و پدرش مهندس عمران و معماری هستند که در کار خود بسیار موفق می باشند. ماریا همه حرف‌ها، احساسات و آروزهایش را در دفتر خاطرات کوچکش ثبت می‌کند. تا اینکه روزی او بیمار و در بیمارستان کوچک شهر بستری می شود. پس از انجام آزمایشات متعدد پزشکان متوجه نوعی بیماری هاری در ماریا می شوند که بر اثر گازگرفتگی خفاش در خون او نفوذ کرده است. پس از اندک مدتی ماریا می میرد. پس از مرگ ماریا خانواده دچار افسردگی و از هم گسیختگی می شوند. مادر سعی می کند دوباره افراد خانواده را در کنار یکدیگر جمع کند اما ...


همچنین فیلم سینمایی «بی بی چلچله» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، جمعه 12 شهریور ماه ساعت 16:00 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم با بازی داوود رشیدی، علیرضا شجاع نوری و آرش میراحمدی آمده است: مجید با مادرش در خانه ناپدری، که دائم او را می آزارد، زندگی می کند. مجید مخفیانه سوار کامیون جواد آقا می شود، اما جواد آقا او را سرزنش می کند و گوشمالی می دهد. مجید به جواد آقا کینه می ورزد و عهد می کند که او را بکشد. برای آماده کردن خود نزد پهلوانی شاگردی می کند و در اوقات فراغت برای درختی درددل می کند. جواد آقا متوجه کمبودهای عاطفی مجید می شود و در اندک مدتی رابطه ای عمیق میان آن دو برقرار می شود. مجید که ناپدری اش او را در کارگاه چوب بری به کار گمارده است از خانه می گریزد و از جواد آقا می خواهد که او را به عنوان پسرخوانده از ناپدری اش بخرد اما.....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حشمت
-
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
امروز دهم شهریور هستش چطور نوشتید فیلم بی بی چلچله جمعه 29 مرداد پخش میشه .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها