در گفت و گو با جام جم آنلاین

فروتن از تنبور، شب کوک و دلتنگی هایش گفت

مجری و کارگردان پیشکسوت رادیو و تلویزیون از همکاری با بیژن کامکار و حضور در سری جدید برنامه شب کوک خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۷۹۰
فروتن از تنبور، شب کوک و دلتنگی هایش گفت

به گزارش جام جم آنلاین مسعود فروتن بااشاره به ضرورت پرداختن به موسیقی سنتی و ایرانی گفت: در روزهای آینده ساخت کلیپی را آغاز می کنم که در آن بیژن کامکار ، استاد نام آشنای موسیقی سنتی ایران به اجرای تک نوازی تنبور می پردازد.

وی افزود: این کلیپ علاوه بر جلوه های تصویری زیبا می تواند الگویی آموزشی از تنبور نوازی یک استاد با ساز ایرانی برای علاقه مندان و هنرجویان موسیقی باشد. این کلیپ قرار است توسط شرکت سروش به عنوان کاری مستقل تولید، تکثیر و منتشر شود.

فروتن همچنین با اشاره به موفقیت برنامه شب کوک در بخش های قبلی، تصریح کرد: از پاییز امسال تولید و ضبط سری جدید برنامه شب کوک با تغییراتی در محتوا و فرم آغاز می شود و احتمالاً در زمستان هم پخش خواهد شد.

این کارگردان تلویزیونی افزود: استعدادهایی که توسط این برنامه به جامعه موسیقی معرفی می شود شانس این را داشته اند که با بسیاری از موسسه های فرهنگی و هنری وارد قرارداد شوند و راه خود را در جامعه هنر موسیقی باز کنند. اما این پایان خوش که برای استعدادهای شب کوک وجود داشت در برنامه موج شب اتفاق نیفتاد.

مجری برنامه موج شب تصریح کرد: موج شب یک فکر، ایده و برنامه ای تازه بود که خوب شروع شد اما پایان خوب و موفقیت آمیزی نداشت.

فروتن با اشاره به ناراحتی ها و دلتنگی هایش در پایان برنامه موج شب، افزود: جوانان با استعداد بسیار مطلوبی در حوزه مجری گری برای رادیو و تلویزیون به خصوص از شهرستان های مختلف در برنامه موج شب شرکت کردند و پس از گذشتن از فیلترهای مختلف در نهایت 12 نفر آنان به عنوان استعداد برتر شناسایی شدند. اما جای تأسف اینکه این افراد به حال خود رها شدند. به نظر من برنامه موج شب عقیم ماند و به هدف اصلی خود که شناسایی استعدادهای مجری گری و میدان دادن به آنها برای کسب تجربه و آموزش حرفه ای بود، نرسید.

این برنامه ساز پیشکسوت تلویزیون گفت: ضرورت دارد رسانه چه در بخش رادیو و چه تلویزیون از صداها و استعدادهای تازه تر هم برخوردار شود و استفاده کند. در میان این جوانانی که به موج شب آمدند افرادی حضور داشتند که صدای آنها می توانست به یک بِرند تبدیل شود، اما افسوس که رسانه این فرصت را از دست داد و موج شب را تنها به دید یک برنامه ای که تمام شده ارزیابی کرد.

محمد زندکریمخانی – جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها