رامبد جوان در صفحه اینستاگرامش نوشت: یه دور من و عادل رو در برابر هم قراردادن و حالا هم من و مهران رو /ترک سیگارم، برام مهم بود دلم می خواست به همه اعلام کنم
کد خبر: ۹۳۹۳۸۳
رامبد جوان : من و مهران مدیری را در برابر هم قرار دادند + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، رامبد جوان نوشت:

سلام رفقا.
عزیزان چندین وقته که براتون چیزی ننوشتم.
١-خدایا مارو غنی تر و عمیق تر و مدبرتر کن. تعدادی از شما عزیزان دلتون جنگ می خواد تماشا کنین. دلتون می خواد آدمای محبوبتون مثل گلادیاتورها بیفتن به جون هم و شما فریاد بزنین: آره بکشش!!!
باید این توضیح رو یه بار برای همیشه بدم که من به این دنیا نیومدم که با چیزای خوب بجنگم به دنیا نیومدم که مهربونی و خنده رو خراب کنم.
یه دور من و عادل رو در برابر هم قرار دادن و این رقابت شوخ طبعانه با حمایتهای زشت داشت تبدیل می شد به یک جنگ. در صورتی که من و عادل رفیقای قدیمی هستیم و هردومون از موفقیت هم لذت می بریم.
حالا هم مهران عزیزم که برای من و هممون بسیار محترم و عزیزه. اگر کمی گفتگوها و مصاحبه های من. از ١٥ سال پیش تا الان بررسی کنین می بینین که همیشه ازش به عنوان"نابغه ی تلویزیون" یاد کردم.
ترک سیگارم برام خیلی مهمه و دلم می خواست به همه اعلام کنم. اما تا دیروز هیچ چیز راجع به سیگار کشیدن مهران عزیزم نمی دونستم. بدیهیه که ساده لوحانه ترین فکر اینه که من بخوام به کسی تیکه بندازم یا حسودی کنم. اونم به مهران عزیز دل هممون.
سعی نکنین آدمایی که دارن براتون کاری می کنن رو در برابر هم قرار بدین. بی نتیجه است.
٢- دوستتون دارم حتی اگه بعضی وقتها مثل بچه های دوساله فکر کنین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۸
علی تهرانی
-
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
باسلام:شما از لحاظ هنری در حد قدوقواره مهران مدیری نیستید.اكثر سریالهایی را كه ساخته اید كپی از فیلمنامه های هالیوودی است مانند سریال تولدی دیگر .سعی نكنید اینطوری خودتان را مطرح كنید.شما چندین بار شكستهای پی درپی دركارنامه های زندگیتان دارید كه بمن مربوط نمیباشد سعی كنید مجددا برای خودتان چالش ایجاد نكنید.
یك مخاطب
-
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
آقای علی تهرانی اسمت مثل اسم ها مستعار میمونه و تا جایی كه من به عنوان یك مخاطب جام جم آنلاین می بینم توی اكثر خبرها اظهار نظر می كنی و تو چیزایی كه در صلاحیت تو نیست دخالت می كنی
روح الله
-
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
فقط رامبد//////////////همه با هم با خرید لوازم التحریر ایرانی به اقتصاد خانواده ای ایرانی كمك كنیم
علی تهرانی
-
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
باسلام:همشهری گرامی یك مخاطب .جام جم یك سایت مردمی میباشد كه همه افراد با تمام طرز تفكرها وتمام علایق وسلیقه ها میتوانند كامنت گذاشته وهمه ازخواندن آن یا آنرا تائید كرده ویا تائید نكنند من قریب به ده سال است كه تمامی مطالب جام جم را میخوانم ونظر میدهم خیلی از عزیزان آن را تائید ویا رد میكنند دلیلی نمی بینم كه از جنابعالی اجازه گرفته ونظرات خودم را بنویسم واینكه صلاحیت بنده ویا ردضلاحیت من به جنابعالی مربوط نمیباشد بلكه در حوزه مدیریت سایت جام میباشد.شما هم بهتر است درباره مطالب فوق نظر گذاشته تا همه بهره مند بشوند.موفق باشد یك مخاطب.
علی
-
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
فعلا كه رامبد با خندوانه نشون داد از مهران بهتره! و كاملا معلوم بود كه بی غرض حرفشو زد!
ابراهیم
-
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
مهران مدیری با این كاراش خیلی بی جنبه شده ، بایكم جذب مخاطب خیلی خودشو گرفته!!
اما خدا وكیلی رامبد جوان این طوری نیست
رضا بوشهری
-
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
لطفا كاری به زندگی آقای مدیری و رامبد جوان نداشته باشید و آنها رو به حاشیه نبرید و به بی فرهنگی دامن نزنید , زندگی خصوصی هر كسی به خودش مربوطه, آنها برای همه شناخته شده هستند و انسانهای شریف و دوست داشتنی هستند .
جام جم
-
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
به نظر من این دو برنامه را نباید با هم مقایسه كرد چون سبك اجرا آنها با هم فرق دارد.آقای مدیری به یك نسل و آقای جوان به نسل دیگری تعلق دارند. هركدام مزایا و معایب خود را دارند. اما باید از هر دو هنرمند تشكر كرد كه با تمام كاستی های موجود سعی در خوشحال كردن مردم را دارند.
محبت
-
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
ترا بخدا از دوبهم زنیها دست بردارید بگذارید یكی دوتا برنامه شاد هست ایندو هنرمند ادامه بدهند هر دو انسانند هردوهنر مند هستند شما بخودتان برسید
روح الله
-
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
همه با هم با خرید لوازم التحریر ایرانی به اقتصاد خانواده ای ایرانی كمك كنیم
لیلا
-
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
چه ربطی به لوازم تحریری داره حالتون خوبه ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
بهار
-
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
هیچكس نمی تونه مثل مهران مدیری استند آپ كمدی اجرا كنه ... مهران مدیری یك آنی در وجودش هست كه در وجود كس دیگه ای نیست ... چه قبولش داشته باشید چه نداشته باشید هیچكس نمی تونه مثل مهران مدیری مخاطب جذب كنه ... تنها كسی هست كه فكر كنم اگه ساعت های خودش به تنهایی بایسته و صحبت كنه باز هم برنامه ش پربیننده ترین برنامه خواهد بود ...
رامین
-
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
مهران مدیری یك فرد طناز ، كار بلد ، با كلاس كاری و فیلمی خیلی بالایی است و اصلا با رامبد جوان قابل مقایسه نیست رامبد جوان یك شخص زبان باز و حرّاف است و اصلا محبوبیتی ندارد بخاطر همین متوسل به عروسكی شده تا ناتوانایی هایش را در پشت آن پنهان كند و اگر این شخصیت عروسكی نبود خندوانه اصلا دیده نمیشد الان هم خندوانه دچار كمبود مخاطب است كلا برنامه خندوانه دو چیز باعث دیده شدنش شد 1- استند آپ كمدی 2-جناب خان(البته در ابتدای حضور این شخصیت و داشتن تازگی برای مردم) اگر ایشون نمیگفت مقایسه نكنید فرقی نمیكرد چون یك بند انگشت مهران مدیری هم نمیشود
مجتبی
-
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
آخه این رامبد در حد و اندازه مهران مدیری نیست كه خودشو میندازه وسط. رامبد فقط بلده دلقك بازی در بیاره و الكی هی كركر بخنده تنها هنرش هم همینه حالا كی میخواد این دو تا رو در برابر هم قرار بده باید از خودش پرسید.
لیلا
-
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
اقای رامبد شما اصلا در حد اقای مدیری نیستید كه قابل قیاس باشید ، حالم از برنامه خندوانه بهم میخوره با اون جلف بازیات با اون ادا و اصولای مسخره كه از خودتون نشون میدید . اصلا خنده دار نیست ، فقط بعضی از مهموناتون خوبن بخصوص اون قسمتی كه مهمونتون اقای اویسی عزیز بود اون قسمتو دوست داشتم كه عالی بود .
مرگ بر مدیری
-
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
شما داری اشتباه میكنی این مدیری بی ادبه
حسین
-
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
رامبد میخندد ولی مهران میخنداند
غزاله
-
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
۰
۰
هیچ وقت خندوانه نمیتونه بالاتر از دورهمی مهران مدیری عزیز باشه یعنی اصلا رأی نمیاره.همه نظر سنجی ها یی كه تا الان گذاشتن دورهمی اول بوده فقط با سه شب پخش در هفته و یك ساعت و نیم زمان .خندوانه با پنج شب پخش و دوساعت و ربع زمان. كیفیت دورهمی خیلی خیلی خیلی بالاتره با اجرای آقای مدیری عزیز.بعضیا دوست دارن خودشونو گول بزنن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها