با برنامه بیم و امید؛

ازدواج دوم به شبکه دوم می رود

مستند «بیم و امید» دوشنبه ۸ شهریور ماه با حضور کارشناسان حوزه خانواده، مساله ازدواج دوم را محور اصلی برنامه خود قرار داده است.
کد خبر: ۹۳۸۹۱۳
ازدواج دوم به شبکه دوم می رود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه دو، در این برنامه آمار و دلایل طلاق پس از ازدواج دوم بررسی می شود. از این رو دوربین این مستند به روایت لحظاتی از زندگی یک زوج می پردازد که هر دو طرف ازدواج دوم خود را تجربه کرده و اکنون در آستانه جدایی هستند.
ایراندخت فیاض؛ استاد دانشگاه و سیدمحسن فاطمی فوق تخصص روانشناسی کارشناسانی هستند که در این برنامه با علی درستکار به گفت و گو می پردازند.
این مجموعه با حضور مهمانان مختلف و نمایش بخش های مستند تلاش دارد عوامل مختلفی که منجر به بحران طلاق و گسست بنیان خانواده ها می شود را در تحلیلی کارشناسی مورد بررسی قرار دهد. تا کنون مسائلی چون تاثیر روابط بلندمدتِ زوجین قبل از ازدواج، عدم توجه به اختلافات فرهنگی، عدم صداقت و پنهانکاری طرفین، ارائه پیشنهاد ازدواج از سوی خانم و ... در این برنامه مورد توجه قرار گرفته است.
گفتنی است مستند «بیم و امید» کاریست از گروه امور اجتماعی شبکه دو و با مشارکت مرکز رسانه قوه قضائیه که به تهیه کنندگی امیر اکبرزاده و اجرای علی درستکار از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ از شبکه دو سیما پخش می شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها