در آخرین روز از هفته دولت، بسیاری از برنامه های رادیو میزبان وزرا و معاونان رئیس جمهور هستند تا عملکرد دولت را برای مردم تشریح کنند.
کد خبر: ۹۳۸۸۳۷
امروز رادیو با هیئت دولت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، شبکه های رادیویی که از ابتدای هفته دولت در برنامه های مختلف خود از وزرا، معاونان رئیس جمهور، معاونان وزرای دولت یازدهم و مدیران کل ارشد در دستگاه های دولتی دعوت کردند تا عملکرد دولت آقای روحانی را برای مردم تشریح کنند، در آخرین روز این هفته نیز میزبان پنج تن از وزرا و معاونان رئیس جمهور می شوند.

صبح امروز خانم معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در برنامه «جوان ایرانی سلام» در رادیو جوان شرکت کرد و از اقدامات این سازمان در دوره کاری دولت یازدهم گفت.

دکتر فرهادی وزیر علوم در برنامه «ملاقات» در رادیو جوان که در ساعت 14:30 پخش می شودبه تشریح عملکرد وزارت خانه اش و جایگاه علمی ایران در منطقه و جهان خواهد پرداخت.

رادیو سلامت ساعت 7 در برنامه «افق روشن» از علی ربیعی وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی دعوت کرد تا از وضع سلامت کارگران و توجه دولت به رفاه آنان برای مردم توضیحاتی را بیان کند.

برنامه «گفت و گوی اجتماعی» در رادیو گفت و گو فرصت این برنامه را به آقای مجید انصاری داده است که عملکرد معاونت حقوقی رئیس جمهور کشورمان را برای مردم تشریح کند.

و رادیو ایران در برنامه «سلام ایران» میزبان محمود واعظی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات است . وی در مدت زمان 80 دقیقه ای این برنامه می تواند بخش زیادی از عملکرد دولت یازدهم را به ویژه در حوزه ارتباطات برای مردم توضیح دهد.

صدای جمهوری اسلامی علاوه بر این، در برنامه های گفت و گو محور امروز خود از چند معاون وزیر و مدیرکل ارشد دولتی هم دعوت کرده تا در باره عملکرد دولت برای مردم سخن بگویند و جزئیات کار ها و خدمات خود را برای مخاطبان تشریح کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها