شبکه های رادیویی به مناسبت هفته دولت، ویژه برنامه های مختلفی را برای شنوندگان پخش می کنند.
کد خبر: ۹۳۶۵۴۱
ویژه برنامه های رادیو در هفته دولت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شبکه های رادیویی به مناسبت هفته دولت ویژه برنامه های مختلفی را برای شنوندگان پخش می کنند. این شبکه ها علاوه بر این ویژه برنامه ها در برنامه های مختلف در هفته دولت موضوع عملکرد دولت ، وضع اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی و...... را از نگاه مردم و مسئولان بررسی و به پیشرفت های حاصل شده از عملکرد وزارت خانه های مختلف اشاره می کنند . ذیلا برخی از مهمترین برنامه های رادیو های مختلف را در شبکه های رادیویی که به مناسبت هفته دولت پخش می شوند معرفی می کنیم.

رادیو ایران

برنامه " کافه هنر" از 2 تا 8 شهریو ساعت 17:15 دقیقه به مناسبت هفته دولت، به عملکرد دولت در زمینه فرهنگ و هنر می پردازد.

رادیو ایران در برنامه "سلام ایران" نیز از 31 مرداد تا 8 شهریور ساعت 6:30 دقیقه با وزرای اقتصاد، بهداشت، آموزش و پرورش، دفاع و... در زمینه عملکرد وزارتخانه شان گفت و گو می کند.

برنامه "شناسا" از 2 تا 8 شهریور ساعت 15:30 دقیقه و برنامه " ایرانشهر" از 31 مرداد تا 8 شهریور ساعت 19:5 دقیقه به بررسی و انعکاس عملکرد دولت در حوزه های مختلف می پردازد.

برنامه "ورزش ایران" نیز از 2 تا 8 شهریور ساعت 18:15 دقیقه، فعالیت های وزارت ورزش و جوانان را بررسی می کند.

برنامه "نمودار" در هفته دولت هر روز ساعت 10 به عملکرد دولت در حوزه محیط زیست و علم اختصاص دارد.

گفتنی است برنامه "رهاورد" از 2 تا 8 شهریور ساعت 12:15 دقیقه ، دستاوردهای اقتصادی دولت را زیر ذره بین می برد.

رادیو تهران

رادیو تهران از 3 تا 8 شهریور ساعت 13:40 دقیقه در برنامه " اینجا تهران است" با فرمانداران شهرستان های اطراف تهران گفت و گو می کند.

همچنین برنامه "ذره بین" از 4 تا 8 شهریورساعت 11 گزارشی از سطح شهر درباره عملکرد دولت یازدهم پخش می کند.

برنامه" مرورگر" نیز از روز 3 تا 8 شهریور ساعت 20 موضوع های مرتبط با هفته دولت را مطرح و با مسئولین مربوط گفت و گو می کند.

رایو سلامت

برنامه "افق روشن" 3، 6 و 8 شهریور ساعت 9:5 دقیقه به بررسی سلامت اجتماعی و محیط زیست در دولت یازدهم (طرح استانداردهای جدید برای هوا در صنایع کشور و نظارت سازمان) ، بررسی عملیات اجرایی وزارت جهاد کشاوری در دولت یازدهم (افزایش تولیدات کشاورزی و افزایش بهره وری آب در کشاورزی) و تحلیل عملیات اجرایی وزارت راه و شهرسازی در دولت (بهبود سطح کمی و کیفی ایمنی در حوزه حمل و نقل ) اختصاص دارد.

" برنامه "صبح و زندگی" نیز در هفته دولت ساعت 6:30 دقیقه شنوندگان را همراهی می کند.

معرفی دستاوردها و طرح های آینده دولت یازدهم در حوزه سلامت (کسب رتبه اول نرخ رشد علم برتر در دنیا) ، افزایش صادرات محصولات دانش بنیان، کاهش واردات دارو، افزایش فضای بیمارستانی و ... از مباحثی است که این برنامه به آنها می پردازد.

برنامه ششم توسعه در حوزه سلامت ، اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش بنیان و شرکت های دانش بنیان از مواردی است که 5 شهریور ساعت22:10 در برنامه "چشم انداز" مطرح می شود.

برنامه " کارنامه " از 2 تا 8 شهریور ساعت 10 دستاوردهای دولت در حوزه سلامت را بررسی می کند

برنامه " سایه روشن" 7 شهریور ساعت 19:10 دقیقه دستاوردهای پزشکی ، تولیدات دارو و فعالیت های شرکت های دانش بنیان و برنامه "تازه های پزشکی" 5 شهریور ساعت 19:50 دقیقه طرح های غربالگری در حوزه سلامت را معرفی می کند.

رادیو اقثصاد

برنامه "روز از نو" از 2 تا 8 به جز5 شهریور ساعت 6:30 دقیقه علت نامگذاری روزهای هفته دولت را تحلیل می کند.

همچنین برنامه "رهیافت" چهارشنبه 3 شهریور ساعت 20 عملکرد دولت درخصوص اقتصاد مقاومتی را زیر ذره بین می برد.

برنامه " چالش" در این شبکه رادیویی نیز در هفته دولت به جز 5 شهریور ساعت 15 مسائل وزارتخانه را مطرح و بررسی می کند.

رادیو ورزش

برنامه "صدای ورزش" جمعه 5 شهریور ساعت 16 رویدادهای ویژه هفته دولت در حوزه ورزش را منعکس می کند.

همچنین برنامه "صبح و ورزش" هم 2، 4، 6 و 8 شهریور ساعت 7:10 دقیقه از دستاوردهای استان ها درباره هفته دولت گزارش پخش می کند.

برنامه "همیشه با ورزش"( دستاورد) روزهای 2، 3، 6، 7 و 8 شهریور ساعت 21:30 دقیقه عملکرد نهادهای اجرایی وزارت ورزش و جوانان در حوزه ورزش را با حضور معاونین وزارتخانه بررسی می کند.

رادیو فرهنگ

رادیو فرهنگ به مناسبت هفته دولت در برنامه " سمت و سو" ساعت 20:30 دقیقه به وضعیت فرهنگی دولت یازدهم می پردازد.

رادیو پیام

رادیو پیام در هفته دولت در برنامه "تحریریه پخش " که دوشنبه به صورت شناور پخش می شود ، به اطلاع رسانی در مورد برنامه های هفته دولت و پروژه هایی که احتمالا در هفته دولت بهره برداری می شوند و انعکاس فعالیت های دولت در گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر می پردازد.

رادیو جوان

برنامه "چهار سو" در هفته دولت ساعت 15 در بخش فرهنگی به دستاورد ها و پیشرفت های فرهنگی و هنری در سطح کشور و جهان با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اختصاص دارد.

برنامه "جوان ایرانی سلام" در هفته دولت ساعت 6:45 دقیقه، پیشرفت در تولید داخلی، پیشرفت دولت در حرکت های جهادی ، مبارزه دولت با قاچاق کالا و ارز در سال گذشته ، پیشرفت های بهداشتی و پژشکی دولت در سال گذشته ،حمایت از تولید داخلی و راه هایی که دولت در این راستا مد نظر دارد و ... را مطرح می کند.

برنامه "یک روز با دولت " هر روز با یک وزیر در محل کارشان گفت و گو می کند و به سوالات مردم در زمینه دستاورد دولت پاسخ می گوید. این برنامه در هفته دولت ساعت 14:30 دقیقه شنوندگان را همراهی می کند.

رادیو گفت و گو

برنامه "گفت و گوی علمی" در قالب میزگرد از 2 تا 8 شهریور ساعت 21 پخش می شود.

گفت و گو با وزرا و معاونین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور از بخش های این برنامه است.

برنامه"گفت و گوی فرهنگی" نیز از 2 تا 8 شهریور ساعت 20 در قالب میزگرد روی آنتن می رود.

گفت و گو با وزرا و معاونین در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ارتباطات و فناوری از بخش های اصلی این برنامه است.

برنامه "گفت و گوی اجتماعی" در هفته دولت ساعت 13:30 شنوندگان را همراهی می کند.

گفت و گو با وزرا و معاونین در وزارت دادگستری ، وزارت ورزش و جوانان و معاونین رئیس جمهور در حوزه های مختلف اجتماعی از آیتم های برنامه است.

برنامه "ضیافت" در قالب میزگرد چهارشنبه ساعت 22 در یک قسمت 120 دقیقه ای پخش می شود و گفت و گو با رئیس و معاونین سازمان حفاظت از محیط زیست از بخش های اصلی این برنامه است.

"حجره" در قالب میز گرد سه شنبه ساعت 22 در یک قسمت 120 دقیقه ای پخش می شود. گفت و گو با وزرا و معاونین وزارت صنعت ،معدن و تجارت و وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از آیتم های برنامه است.

برنامه "صبح و گفت و گو" در قالب کارشناسی از 1تا 8 شهریور ساعت 7 شنوندگان را همراهی می کند.

گفت و گو با وزرا و یا معاونین آنها و ارائه عملکرد یک ساله و افق پیش روی وزارت خانه ها از بخش های این برنامه است.

همچنین برنامه "ورش بدون ویرایش" در قالب میزگرد چهارشنبه ساعت 16 پخش می شود. بررسی عملکرد وزارت ورزش و جوانان با حضور وزیر یا معاونان وی از بخش های این برنامه است.

برنامه"گفت و گوی اقتصادی" از 1 تا 8 شهریور ساعت 14:30 با وزرا و یا معاونین وزارت خانه های اقتصاد و دارایی و وزارت صنعت ،معدن و تجارت گفت و گو می کند.

برنامه "گفت و گوی سیاسی" در هفته دولت ساعت 17:30 دقیقه با وزرا یا معاونین وزارت امور خارجه ،وزارت کشور ،وزارت نفت،وزارت دفاع و پشتیبانی، ریئس یا معاونین سازمان ارتباطات اسلامی ،سازمان انرژی هسته ای ،سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سازمان تعزیرات حکومتی گفت و گو می کند.

همچنین برنامه "رویداد" از 1 تا 8 شهریور ساعت 12 با وزرا و یا معاونین آنها درباره عملکرد یک ساله و افق پیش روی وزارتخانه ها صحبت می کند.

"بدون خط خوردگی" نیز در هفته دولت ساعت 19 با وزرا و یا معاونین آنها درخصوص دستاورد یک ساله و افق پیش روی وزارت خانه ها صحبت می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها