همزمان با آغاز هفته دولت، شبکه رادیویی سلامت، در برنامه های خود با حضور وزیران، مسئولان و کارشناسان به موضوعات متنوع و مختلفی همچون دستاوردهای دولت در حوزه های مختلف می پردازد.
کد خبر: ۹۳۶۴۱۹
گرامیداشت هفته دولت در رادیو سلامت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت دو دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و شهید حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) هفته دولت نام گرفته است.

در همین ارتباط، همزمان با آغاز هفته دولت، رادیو سلامت در برنامه های خود با حضور وزیران، مسئولان و کارشناسان به موضوعات متنوع و مختلفی همچون دستاوردهای دولت در سال جاری خواهد پرداخت.

برنامه هایی از قبیل «صبح و زندگی»، «افق روشن»، «نیم نگاه»، «خونه زندگی»، «به رنگ زندگی»، و ویژه برنامه «کارنامه» از جمله برنامه هایی است که در هفته دولت با محوریت دستاوردهای دولت در زمینه های مختلف از رادیو سلامت پخش می شود.

در همین راستا، روز چهارشنبه ـ سوم شهریور ماه برنامه های این شبکه رادیویی به شرح زیر است:

برنامه «صبح و زندگی» به تهیه کنندگی سیما غفاری و گویندگی مصطفی مصطفوی که کاری از گروه سلامت اجتماعی این شبکه رادیویی است، از ساعت 7:05 دقیقه به مدت 80 دقیقه، با حضور دکتر علیرضا شریفی یزدی، جامعه شناس به این پرسش که «کالای ایرانی می خرم چون...؟» پاسخ می دهد.

«افق روشن» عنوان برنامه ای از گروه اجتماعی رادیو سلامت است که به مهم ترین موضوعات سلامت اجتماعی در سطح کلان می پردازد، این برنامه از ساعت 9:05 به مدت 45 دقیقه با حضور مهندس غلامرضا خوش خلق، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای تهران و مهندس علی رضا کشانی، قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق اصفهان موضوع «جشن خودکفایی صنعت برق؛ و دستاورد دولت به نگاه زیست محیطی» را مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد.

در برنامه «نیم نگاه» روز چهارشنبه، که کاری از گروه بهداشت و تندرستی شبکه رادیویی سلامت است، از ساعت 12 به مدت 40 دقیقه با حضور دکتر ناهید جعفری، مدیر برنامه های سلامت وزارت بهداشت و دکتر شریعتی، معاون بهداشنی دانشگاه علوم پزشکی تهران، و موضوع «گام های بهداشتی در طرح تحول نظام سلامت» به بیان تاریخچه برنامه های بهداشتی درمانی کشور و ادامه شیوه برنامه ریزی بهداشتی در طرح تحول سلامت و ویژگی های مراکز جامع سلامت خواهد پرداخت.

گفتنی است، برنامه های شبکه رادیویی سلامت به صورت 24 ساعته از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها