روایت میثم ابراهیمی از نقش‌آفرینی یک «پنکه» در خوانندگی‌اش!

مقانلو در دورهمی: با اولین جراحی بیهوش شدم!

برنامه دورهمی شب گذشته با حضور نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین میثم ابراهیمی خواننده پاپ کشور به روی آنتن شبکه نسیم رفت.
کد خبر: ۹۳۲۵۵۱
مقانلو در دورهمی: با اولین جراحی بیهوش شدم!

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، همزمان با فرا رسیدن خجسته میلاد علی ابن موسی الرضا(ع)، مجموعه برنامه «دورهمی»، شب گذشته با حضور نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین میثم ابراهیمی خواننده پاپ کشور به روی آنتن شبکه نسیم رفت.

مهران مدیری در ابتدا، برنامه را با تعریفی از آشنا داشتن و یا به اصطلاح «پارتی بازی» آغاز کرد. امید معنوی هم قطعه‌ای را به ساحت مقدس امام رضا (ع) تقدیم کرد.

مدیری سپس با همراهی تماشاگران به گفتگو با نسرین مقانلو نشست.

مقانلو پس از سلام و احوالپرسی و تبریک میلاد امام رضا (ع)، در خصوص مخالفت‌های خانواده‌اش برای حضور در سینما گفت: مادرم با حضور من موافق بود اما خانواده پدری‌ام مخالف حرفه من بودند. به همین دلیل دو سال مامایی خواندم ولی با اولین جراحی بیهوش شدم! مادرم خیلی دوست داشت من پزشک شوم اما واقعا با روحیه من سازگار نبود.

بازیگر سریال «قلب یخی» درباره بازیگری خود بیان کرد: معتقدم که حرفه ما انتها ندارد و هر انسانی که بگوید کامل است آن روز، روز مرگ دانسته‌هایش است. این مردم هستند که باید به من و حرفه من نمره بدهند.

مقانلو سپس از حضور در سریال «مختارنامه» و همکاری با داوود میرباقری گفت. او در خصوص رضایت 99 درصدی مردم از نقشش در این مجموعه بیان کرد: جایزه بهترین بازیگر نقش زن را از رضایت 99 درصدی مردم گرفتم. «مختارنامه» کاری بود که خودم آن را خیلی دوست داشتم. هیچ وقت آن نقش را فراموش نمی کنم. در بین کارهایم فیلم سینمایی «مهمان مامان» را هم خیلی دوست دارم و از جمله کارهایی بود که فرهنگ اصیل خانواده‌های ایرانی را نشان می داد.

بازیگر فیلم سینمایی «مهمان مامان» اظهار داشت: به شدت اهل مطالعه، موسیقی و دکلمه هستم. در تنهایی های خودم نثر می نویسم و می خوانم. به هرحال ذاتم از موسیقی دور نیست و خانواده پدرم اهل موسیقی است.

مقانلو صحبت‌های خود را با اهدای تندیسی از چهره خودش که در جشنواره شهربانوی مشهد در حال ساخت است، خاتمه داد. البته در پایان آرزو کرد که از هیچ بنده‌ای سلامتی روح و جسم نرود، همه اعتبار خوب داشته باشند و هیچ پدر و مادری با فرزندانش امتحان نشود.

در بخش بعدی، مهران مدیری کارگردان مجموعه برنامه تلویزیونی «دورهمی» در شب میلاد امام رضا (ع) میزبان یکی دیگر از خواننده های جوان، میثم ابراهیمی شد.

مدیری با ابراهیمی در خصوص نحوه آغاز کار او در عرصه موسیقی و همچنین علاقه مندی‌های این خواننده جوان صحبت کرد.

میثم ابراهیمی پس از اجرای یکی از قطعات خود، اظهار داشت: از سال 1383 با ترانه «وطنم» که قطعه‌ای حماسی بود، کارم را شروع کردم. تازه امسال توانستم اولین آلبوم خودم را با عنوان «تگرگ» روانه بازار کنم و کنسرت بگذارم.

وی افزود: تا امروز در این دوازده سال فقط شش قطعه برای تیتراژ تلویزیونی خواندم. بعد از پخش تیتراژ سریال «دردسرهای عظیم» مردم من را بیشتر شناختند.

وی با یادآوری چگونگی خواننده‌ شدن، درباره مشوق اصلی خود گفت: من از بچگی به خوانندگی علاقه داشتم. همیشه جلوی پنکه می‌خواندم و از همانجا کشف شدم و شروع کردم.

ابراهیمی با بیان اینکه همیشه سعی کردم روابط خوبی با آدم‌ها داشته باشم، درباره حواشی ورودش به عرصه موسیقی با پارتی بازی اظهار داشت: همیشه تمام تلاشم را کرده‌ام که روابط خوبی با آدم‌های اطرافم برقرار کنم. نگاهم به نوعی بوده که انسانها را نردبان پیشرفت نبینم.

ابراهیمی به تغییر سبک و رویه خود در موسیقی اشاره کرد و افزود: این تغییر و پریدن از ریتم غمگین و آرام به شاد و تند، خواسته مردم است. من یک خواننده هستم و هرچه مردم دوست داشته باشند را می‌خوانم. گرایش خودم بیشتر به سمت کارهای غمگین است اما نظر و حرف مردم برای کارم در اولویت است.

وی در پایان یکی از هدایای خود در اولین کنسرتش و پنکه قدیمی که با آن خواننده شد را به موزه دورهمی اهدا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها