معاون خبر رسانه ملی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران، دیده بانان همیشه بیدار جامعه

دکتر پیمان جبلی به مناسبت روز خبرنگار در پیامی این روز را به همه همکارانش در عرصه خبر تبریک گفت و یاد شهیدان عرصه اطلاع را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۲۹۵۹۳
خبرنگاران، دیده بانان همیشه بیدار جامعه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی متن پیام دکتر جبلی به شرح زیر است :

روز خبرنگار بار دیگر فرا رسید. روزی که یادآور تلاش و ایثار و سخت کوشی خبرنگاران، این دیده بانان همیشه بیدار جامعه است.

دیده بانانی که در نزدیک ترین خطوط تماس با رویدادها و حوادث در نقش ناظری امین و راستگو و در عین حال شجاع و جان برکف به آگاه سازی مخاطبان و روایت دقیق و درست و منصفانه واقعیت می پردازند. در آستانه این روز به همه همکاران عزیزم در عرصه خبر بویژه خبرنگاران و تصویربرداران سخت کوش در رسانه ملی خدا قوت گفته، برایشان از صمیم قلب آرزوی موفقیت و سرفرازی و سلامتی دارم.

از روز خبرنگار سال گذشته تا امسال خبرنگاران رسانه ملی کارنامه ای درخشان و پر افتخار از خود برجای گذاشتند.

از شهیدان عزیزمان حسینی و میرزاده که در محشر منا بسوی خدایشان هجرت کردند تا سید محمد حسینی که در راه انجام وظیفه به درجه جانبازی نائل آمد تا سایر همکاران گرانقدر چه آنان که در عرصه های خطر و خون در خطوط مقدم نبرد در سوریه و عراق شجاعانه حضور یافتند و هم اکنون نیز حاضرند و چه آنان که در صحنه های سخت رویدادها در سایر مناطق جهان در نقش روایتگری شجاع و امین به انجام رسالت سنگین خود پرداخته اند و آنان که با حضور شجاعانه در میدان به روایت حوادث کودتا در ترکیه پرداختند و چه آنان که در چند 10 متری انفجار هولناک کابل جان خود را به خطر انداخته و به ثبت و ضبط حادثه همت گماشتند و یا آنان که حوادث سیاسی و امنیتی را در گوشه گوشه جهان روایت می کنند و چه آنان که با وظیفه شناسی و دقت و امانتداری در داخل کشور به ثبت و گزارش رویدادها می پردازند.

خبرنگاران سخت کوشمان در اقصی نقاط کشور که با تحمل محدودیت ها و نواقص در همه صحنه ها و عرصه های سخت خبری در سرمای طاقت فرسا و گرمای نفس گیر حضور دارند و خبرنگاران و گزارشگران امین رسانه ملی که با تشخیص درست و بموقع اولویت ها و موضوعات مهم با نگاهی کارشناسی و عمیق به تولید گزارش های مطالبه گرانه و تاثیرگذار می پردازند.

در کنار خبرنگاران حاضر در صحنه که همواره پیشانی عرصه اطلاع رسانی هستند،خیل گمنامانی نیز هستند که بدون تلاش و کوشش آنان نتیجه زحمات و ایثارخبرنگاران به چشم نمی آید؛ دبیران عزیز خبر، سردبیران مسؤولیت شناس، عوامل سخت کوش هنری و فنی و پشتیبانی و... و در نهایت مدیرانی که سلامتی و آسایش و زندگی خود را وقف کار و فراهم سازی شرایط برای تحقق رسالت عظیم اطلاع رسانی کرده اند. مجموعه همکاران در حوزه های خبر و برون مرزی و سایر بخش ها همگی عزم خود را جزم کرده اند تا لیاقت و شایستگی آن داشته باشند تا سربازی جان برکف در راه دفاع از انقلاب و کشور و نظام باشند و جانبازان قرارگاه مقدم مقابله با جنگ نرم دشمنان لقب گیرند.

بار دیگر صمیمانه از همه همکاران وظیفه شناس خود در عرصه خبر چه در صدا و چه در سیما در تهران و شهرستان ها و خارج از کشور تشکر نموده، بابت تحمل مشکلات و ایثار و سخت کوشی شان علیرغم شرایط سخت کشور و سازمان از آنان قدردانی می نمایم و از اینکه امکانات و پشتیبانی و حمایت هایمان متناسب با حجم زحمات و ایثار گری شان نیست متواضعانه پوزش می طلبم. امید است در دوره جدید ریاست سازمان و با تدابیر هوشمندانه ایشان امکان حمایت بیشتر از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر در رسانه ملی فراهم شود. ان شاءالله.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها