لیلا اوتادی بازیگر کشورمان عکس و متنی تکان دهنده را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.
کد خبر: ۹۲۹۲۱۴
پست تکان دهنده لیلا اوتادی در صفحه شخصی اش +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، لیلا اوتادی که این روزها روزهای موفقیت آمیز و پر کاری را در کارنامه بازیگری خود پشت سر می گذارد با انتشار این عکس تکان دهنده و ناراحت کننده نوشت:

دو بزغاله وحشی در ارتفاعات بندرخمیر براثر تشنگی ناشی از خشک شدن یک چشمه جان خود را از دست دادند. گله ها وسایر جانوران این منطقه به شدت تشنه هستند و در آستانه مرگ قرار دارند.

دوستان آب نداریم عزیزان آب نداریم، باور کنید آب نداریم....

من به شخصه کارم شده اینکه یکسره مثل مامور بالای سر شیرآب بایستم و به همه دوستانم و اطرافیان تذکر بدم، مراعات کنید، به گفته محققان و اساتید دانشگاه احتمالا از ٥ سال دیگر بین استان ها نزاع آب بالا خواهد گرفت، لطفا یکبار هم که شده پیشگیری کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۷
مادر ایرانی
-
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
مگر مهم هست؟ در خیابان 17 و18 و 19 و20 امیرآباد شمالی حیاط و ماشین میشورند. من عصرها میرم پیاده روی .واین منظره را هر روز میبینم.
سید حبیب ترابی
-
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
ما در همه چیز اولیم !!!! مصرف آب - مصرف نوشابه - مصرف دارو - مصرف بنزین - مصرف برق - و ..........
یك دوست
-
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
خانم اوتادی بسیار ممنون كه یك بازیگر انقدر روشنفكرانه به كمبود آب نگاه میكند. اما موضوع دیگر اینكه شما را در این عكس نشناختم به خدا با آرایش رقیق بسیار زیباتر هستید
دو دوست
-
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
درورد بر شما دوست من ، شما از زاویه ای به این موضوع نگاه كردین كه بحمدالله به یمن و بركت این سخن گوهر بار شما مشكل كمبود اب بی شك رفع خواهد شد!!!!!!
و من ا... توفیق
نرم افزار موبایل
-
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
.بیشترین مصرف بی رویه آب شیرین دربخش كشاورزی است كه به دلیل بی برنامگی اتفاق میافتدبعنوان مثال هركیلوسیب زمینی دویست لیترآب به حدرمیدهد،حال آنكه یك انساناگرتاآخرعمرش سیب زمینی نخوردمشكلی پیش نمی آید ولی بدون آب.......
نوذر
-
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
مگه میشه سیب زمینی نخورد؟؟؟!!!البته میشه وارد كرد. و بجاش آب صادر كرد....
نوذر
-
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
برای شما آب نیست برای بعضی نان كه هست...!!!
نوید
-
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
نزاع چرا؟؟ بجای نزاع، ما باید از هوشمان،خلاقیتمان، علم كار بردییمان، و انسانیتمان و نیز انصافمان برای عبور از این مشكل بهره ببریم. اینطور بهتر نیست.
بینام
-
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
اوضاع تو شهرستانها خرابتر ازین حرفاست! باورتون میشه از اول تابستون تا الان تو بابل و بابلسر،قطعی آب،ملت رو ذله كرده؟!!!حالا افت فشار آب كه بماند،اونكه خوراك هر روزه ی ماست! ولی شماها شنیدید كه تو تهران آب قطع بشه؟! نه، چون از مازندران آب رو میكشن واسه پایتخت نشینهای عزیز! اونوقت هرچی باقی موند،واسه مازندرانیاست!!!!
ایرانی
-
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
با سلام خدمت هم وطنان عزیزم . ساده نباشید ! با این روش (آرایش و بی حجابی) خواسته خودشو نشون بده !
ایرانی الاصل
-
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
وااااااااااقعا احسنت .
بی طرف
-
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
این كیه اصلا؟ مردم خودشون آب و نون ندارن اونوقت تو داری غصه دو تا بز رو میخوری؟ بیا محله فقرا ببین چه خبره. آدم اشرف مخلوقاته و این همه بدبختی میكشه و شما با اون سر و وضعت كه نامناسبه بزرگترین دغدغت دو تا بز هستن؟
ساما
-
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
سلام مردم عزیز كشورم ایران
من قبلا رعایت نه تنها آب بلكه خیلی چیزهای دیگه را در حد توانم میكردم ولی باز میبینم كه خودم می توانستم به جای اینكه دوش را باز نگه دارم تا اینكه سرم را با شامپو بشورم اول آن را می بستم تا این همه آب هدر نمی رفت و حالا با دیدن این حیوون زبان بسته به خاطر تشنگی سخت در عذابم و به خودم قول دادم كه نه تنها در آب بلكه در تمام موارد رعایت بكنم و جانب احتیاط را بگیرم و از خدا میخواهم كه منو ببخشه چون به نوبه خودم در این زمنیه گناهكارم ./
الف
-
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
واقعاً تاسف برانگیز این خانم داره از كمبود آب میگه ، یكی میگه آرایش كم بهت میاد ، یكی میگه تو ثروتمندی فقیرا نون ندارن و... كلی چرت و پرت دیگه و این داستان فردی كه با انگشت ماه و اشاره می كنه و بیننده نادان به نوك انگشت نگاه میكنه نه جهت اشاره شده . خیلی ملت داغونی داریم به خدا
مهدی
-
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
چه صوابی برد این بنده خدایی كه داره به بزغاله آب میده ، ان شاء اله هیچ وقت تشنه نمونه .
شیرین بیان
-
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
اومدش روی بوم قالیچه تكون داد قالیچه گرد نداشت خودشو نشون داد!!!!
مینو
-
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
ما همسایه هامون خونه ویلایی دارن واسه خودشون شیر ابو ساعتها باز میكنن و ماشین میشورن و .......... یه بار گفتم بهشون كه ابو ببندن اب نداریم اب نیست اینقد باهام بد حرف زدن كه از خجالت مردم دیگه به هیچكسی نمیگم .................. هیچكی حالیش نیست .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها