خانواده آنتون یلچین بازیگر روسی تبار هالیوودی که هفته قبل درگذشت، علیه شرکت فیات - کریسلر شکایت قانونی کردند.
کد خبر: ۹۲۸۳۲۸
خانواده بازیگر علیه شرکت فیات

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، ویکتور یلچین و ایرینا یلچینا والدین این بازیگر جوان با گرفتن یک وکیل زبردست دعاوی قصد دارند به حقوق قانونی خود برسند.

آن ها ادعا نامه ای به دادگاه عالی شهر لس آنجلس ارائه کرده اند که غول دنیای اتومبیل سازی را هدف خود قرار داده است.

در عین حال، این شکایت حقوقی پای کسان دیگری را هم که به نوعی در مرگ ناگهانی بازیگر شراکت داشتند، به وسط می کشد. پدر و مادر آنتون یلچین بر این باورند که پسرشان، به دلیل ندانم کاری شرکت اتومبیل سازی فیات کریسلر جان خود را از دست داده است.

در تاریخ 19 ژوئن، رسانه های گروهی خبر مرگ ناگهانی بازیگر مجموعه فیلم علمی تخیلی «سفرهای ستاره ای/ پیشتازان فضا» را اعلام کردند.

در خبرها آمد که جسد او در بزرگراهی نزدیک هالیوود پیدا شده است. اداره پلیس اعلام کرد مرگ او به واسطه تصادف با فنس های کنار جاده بوده است.

بازیگر هنگام مرگ، سوار بر خودروی شخصی اش بود. اداره پلیس خودروی یلچین را یک جبپ مدل گراند چروکی معرفی کرد. به دنبال تصادف مرگبار یلچین، اداره پلیس و فیات کریسلر تحقیقات خود را در ارتباط با دلیل تصادف آغاز کردند.

همزمان با اعلام خبر تصادف و مرگ یلچین، نام شرکت سازنده ماشین زیر پای او هم، در سطح وسیعی مطرح شد. در این رابطه، پرسش هایی از سوی رسانه ها در باره میزان ایمنی ماشین های شرکت فیات مطرح شد.

نوع ماشین بازیگر، در یک سال گذشته یکی از سوژه های مورد بحث رسانه ای بوده است. شرکت فیات این نوع ماشین را به دلیل مشکلات ترمز، در زمره کارهای قابل بررسی خود قرار داده و قصد انجام اصلاحاتی بر روی آن داشت.

متخصصان فن بعد از بازرسی کامل این نوع جیپ، امکان خطرآفرینی آن را اعلام کرده بودند. به گفنه آن ها، ترمز این مدل ماشین درست کار نمی کند و امکان حرکت آن، پس از پارک کردن ماشین توسط راننده وجود دارد.

والدین یلچین هم با استناد به همین موضوع، خواستار رسیدگی دادگاه عالی به شکایت شان شده اند. آن ها مدعی اند مرگ فرزندشان به دلیل مشکلی است که ماشین زیر پای او داشته است.

بنا بر این ادعا، اگر ترمز ماشین درست کار می کرد، یلچین اکنون زنده بود و احتمالا فقط جراحاتی دیده بود.

گری دوردیک وکیل خانواده یلچین در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد، موکلینش از دادگاه درخواست کرده اند گزارشی در باره میزان امنیت این نوع ماشین ها را ارائه دهد.

رسانه های گروهی با توجه به شکایت قانونی والدین یلچین، به این نکته اشاره می کنند که مرگ چهره های سرشناس کمک می کند تا چنین پرونده هایی گشوده شود.

به نوشته رسانه ها، شاید اگر فرد متوفی یک بازیگر نبود، خانواده اش نمی توانستند چنین دادخواستی بدهند.

به صورت طبیعی، چنین دادخواستی هم تا این حد، مورد توجه خبرنگاران و رسانه های گروهی قرار نمی گرفت.

آنتون یلچین بازیگری روس تبار بود که هنگام مرگ 27 سال سن داشت. او با بازی در نقش کاراکتر چکوف فضانورد در سری تازه مجموعه فیلم «سفرهای ستاره ای»، به صورت یک بازیگر مطرح درآمد.

کیکاووس زیاری - مترجم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها