برنامه «افق روشن» شبکه رادیویی سلامت، شنبه 9 مرداد ماه، با موضوع «اهدای خون» تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
کد خبر: ۹۲۶۲۲۴
«افق روشن» و ضرورت استفاده بهینه از خون های اهدایی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، با توجه به تدوین دستورالعمل ملی برای مصرف بهتر و بهینه خون و فرآورده های خونی، در برنامه «افق روشن»، روز شنبه، از ساعت 9:05 به مدت 45 دقیقه با حضور دکتر آزیتا چگینی، عضو هیات عالی طب خون موضوع «اوقات فراغت و ورزش در اماکن شهری» را مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد.

«افق روشن» عنوان برنامه ای از گروه اجتماعی رادیو سلامت است که به مهم ترین موضوعات سلامت اجتماعی در سطح کلان می پردازد.

این برنامه رادیویی در قالبی گفتگو محور سعی در تبیین موضوعات مرتبط با سلامت اجتماعی دارد و می کوشد تا در خصوص محیط زیست، حقوق شهروندی و .... به مخاطبان آگاهی رسانی کند.

گفتنی است، برنامه «افق روشن» روزهای شنبه به موضوعات ‏زیست‌محیطی، دوشنبه‌ها به حقوق شهروندی و آموزش شهروندی و چهارشنبه‌ها به فضاهای شهری عمومی اختصاص دارد.‎

چگونه سفری سالم داشته باشیم؟

برنامه «صبح و زندگی» شبکه رادیویی سلامت، پنجشنبه ـ هفتم مردادماه، موضوع «سفر و گردشگری» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

برنامه صبحگاهی «صبح و زندگی» که کاری از گروه سلامت اجتماعی این شبکه رادیویی است، با حضور دکتر حمیدرضا بابامرادی، روان شناس به این پرسش که «چگونه سفری برویم که سالمتر بمانیم و انرژی بگیریم؟» پاسخ می دهد.

اطلاع رسانی صبحگاهی، و ایجاد امید و نشاط در شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش از جمله اهداف این برنامه رادیویی است؛ که موضوعات آن بر اساس نیاز و دغدغه های شنوندگان از جمله محیط زیست، ترافیک، بیماری ها و غیره انتخاب می شود.

گفتنی است، برنامه زنده «صبح و زندگی»، روزهای شنبه تا پنجشنبه هر هفته، از ساعت 7:05 دقیقه به مدت 80 دقیقه، بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

راستگویی و بهبود تعاملات اجتماعی در«پشت پلک صبح»

برنامه «پشت پلک صبح» شبکه رادیویی سلامت، بامداد شنبه 9 مرداد ماه، با موضوع «راستگویی و بهبود تعاملات اجتماعی» تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

«پشت پلک صبح» عنوان برنامه ای از رادیو سلامت است که می کوشد فضایی آرام را برای لحظه های شبانگاهی شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش به ارمغان آورد.

با صداقت و راستگویی بیشتر جامعه از حس اعتماد متقابل بیشتری برخوردار خواهد شد و افراد در تعاملات گوناگون اجتماعی موفق تر عمل می کنند.

در همین راستا، این برنامه شبانگاهی بامداد شنبه که کاری از گروه سلامت اجتماعی این شبکه رادیویی است با حضور دکتر علیرضا شریفی یزدی، جامعه شناس و دکتر حسین ابراهیمی مقدم، روانشناس به این سوال که «نقش راستگویی در تعاملات اجتماعی چیست؟» پاسخ می دهد.

«پشت پلک صبح»، جنگی شبانه در راستای رعایت حقوق شهروندی متقابل و افزایش آگاهی اجتماعی است که از بخش های مختلف و متنوعی همچون گفتار، گزارش، ترانه و تصنیف، نمایش و کارشناسی تشکیل شده است.

یادآور می شود، برنامه «پشت پلک صبح» در راستای ارتقای دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغییر نگرش در افراد شب کار، هر شب از 30 دقیقه بامداد به مدت 120 دقیقه،از موج اف. ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان شبکه رادیویی سلامت می شود.

«داستان ها و آدم ها» از برف در اتاق فیروزه ای می گوید

شبکه رادیویی سلامت، پنجشنبه ـ هفتم مرداد ماه، در برنامه «داستان ها و آدم ها» به قصه «برف در اتاق فیروزه ای» خواهد پرداخت.

برنامه «داستان ها وآدم ها» با اعلام داستان و روایت داستان آغاز می شود و در ادامه روانشناس و کارشناس این برنامه رادیویی به تحلیل روابط شخصیت ها و عناصر داستان،‌ نشانه شناسی و ارتباط داستان با مسایل و مصادیق واقعی جامعه ی امروز می پردازد.

این برنامه، این هفته با حضور دکتر مینا پورفرخ، روان شناس به بررسی داستان «برف در اتاق فیروزه ای» نوشته سپیده ابرآویز می پردازد.

گفتنی است، «داستان ها وآدم ها» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان این شبکه رادیویی است که پنجشنبه ها (یک هفته در میان) از ساعت 19:10 دقیقه، با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها