روزنامه جام‌جم در مقام یکی از پرخواننده‌ترین مطبوعات کشور از بدو تاسیس تا به امروز، همیشه رابطه‌ای دوسویه و پایدار را با هنرمندان کشور برقرار کرده و دارای نزدیک‌ترین و صمیمانه‌‌ترین روابط با آنها بوده و هست. اصولا یکی از دلایل اقبال مخاطبان، همین حضور پررنگ و مستمر چهره‌‌های هنری شناخته شده در صفحات روزنامه است.
کد خبر: ۹۲۶۰۵۳
کمند امیرسلیمانی بازیگری با نقش‌های تاثیرگذار

آمارها نشان می‌دهد که گفت‌وگـوهای ترتیــب داده شده با هنرمندان بخصوص بازیگران سریال‌های تلویزیونی از جمله پرمخاطب‌ترین و مطالب پربازدیدکننده روزنامه بوده و هست.

کمند امیرسلیمانی را خیلی‌ها همچنان با نقش آذر سریال پدرسالار می‌شناسند. او شروعی توفانی داشت در تلویزیون و بعد با انتخاب و چیدمان یک مسیر منطقی و متفکرانه به یکی از بازیگران تاثیرگذار مجموعه‌های تلویزیونی تبدیل شد که سریال‌هایی همچون رسم شیدایی، مشق عشق، هوش سیاه، دزد و پلیس، معمای شاه و... شواهدی است بر این ادعا.

کمند امیرسلیمانی این روزها و شب‌ها در قالب شخصیت گلی سریال «پریا» مهمان خانه‌هاست. او در این سریال ایفاگر یک روان‌شناس است که البته چندان رضایتی از ازدواج برادرش با پریا ندارد. به همین مناسبت، مصاحبه‌ای با این بازیگر ترتیب داده شد و خانم امیرسلیمانی هم مثل همیشه و براساس روابط حسنه‌ای که با مطبوعات و بویژه روزنامه جام‌جم دارد، با روی باز پاسخگوی سوالات شد.

او در واکنش به یکی از پرسش‌ها که چرا مدتی است نقش‌های به نسبت تکراری را بازی می‌کند، پاسخی داده بود به این مضمون که: «با این که تعدادی از نقش‌هایم را تکرار می‌کنم، اما دوست‌شان دارم و با علاقه کارم را انجام می‌دهم.» همین جمله پایه انتخاب تیتر «نقش‌های تکراری را دوست دارم» شد، اما نه از باب تخریب و تخطئه، که اتفاقا بر سبیل تحبیب و تقدیر؛ به این معنی که اگر یک هنرپیشه از قابلیت‌ها و توانایی‌های لازم و مکفی برخوردار باشد اتفاقا می‌تواند به یک نقش تکراری و فاقد پیچیدگی‌های لازم هم رنگ و لعاب جذابیت و دراماتیک بزند و بخوبی آن را از آب و گل دربیاورد. هر چه بود قصد ما از انتخاب این تیتر، تخطئه و رنجاندن خانم امیرسلیمانی نبود بی‌گمان. روزنامه جام‌جم همچنان به سیاق گذشته هنرمندان را ارج می‌نهد و گرامی‌شان می‌دارد؛ کمند امیرسلیمانی نیز قطعا از این قاعده مستثنا نیست. می‌دانیم که این بازیگر توانا هم کدورتی از ما به دل نگرفته و همچنان یک تعامل دوستانه و محترمانه میان‌مان برقرار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها