شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ پنجم مرداد ماه، در برنامه «استودیو سلامت»، با حضور کارشناسان به موضوع «آرتروز در سالمندان» خواهد پرداخت.
کد خبر: ۹۲۵۳۸۳
آرتروز در سالمندان روی موج تندرستی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «استودیو سلامت» این شبکه رادیویی، روز سه شنبه، با حضور دکتر اسماعیل زاده، متخصص تغذیه و رژیم درمانی؛ دکتر مهرشاد پورسعید اصفهانی، متخصص پزشکی ورزشی؛ و دکتر حسین نحوی نژاد، متخصص طب سالمندی به موضوع «سبک زندگی در کنترل و بهبود علایم آرتروز» می پردازد.

لزوم اطلاع رسانی در زمینه پزشکی برای مخاطبان و طرح مشکلات، بیماری ها و پاسخگویی متخصصان مهم ترین هدف برنامه سازان برنامه رادیویی«استودیو سلامت» است.

گفتنی است، برنامه «استودیو سلامت» کاری از گروه بهداشت و تندرستی شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه هر هفته از ساعت19:10 به مدت 50 دقیقه تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

«مجله پزشکی» وبیماری شغلی ریوی

برنامه «مجله پزشکی» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ پنجم مرداد ماه، موضوع «بیماری شغلی ریوی» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

برنامه «مجله پزشکی» که کاری از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است، روز سه شنبه، از ساعت 15:00به مدت 60 دقیقه با دکتر علی ناصر بخت، متخصص طب کار و بیماری شغلی به بیان راههای پیشگیری از بیماری های شغلی ریوی و آشنایی با مشاغل ایجاد کننده این بیماری می پردازد.

گفتنی است، به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها، برنامه «مجله پزشکی» هر روز به یکی از موضوع‌های حوزه سلامت اختصاص دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها