دریانوردی که روی هوا کتاب می‌خواند

حسین محب‌اهری میهمان «کتاب باز» می‌شود

حسین محب‌اهری بازیگر تلویزیون و امیردریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران میهمان برنامه تلویزیونی «کتاب باز» می‌شوند.
کد خبر: ۹۲۱۶۱۸
حسین محب‌اهری میهمان «کتاب باز» می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، برنامه تلویزیونی «کتاب باز» که از شبکه نسیم پخش می‌شود امشب میزبان حسین محب‌اهری بازیگر تلویزیون می‌شود.

او در این برنامه با اشاره به علاقه‌اش به خواندن می‌گوید: اولین کتابی که در ذهنم جا باز کرد «صد سال تنهایی» بود و بعد از آن بدون کتاب زندگی برایم سخت بود.

این بازیگر پیشکسوت در ادامه و در بخش دیگری از «کتاب باز» اشاره می‌کند: در مشکلات زندگی وقت آزاد برای خواندن پیدا نمی‌کنم و این کتاب است که به سمت من می‌آید، در شرایط سخت که کلافه شده‌ام کتاب راه خود را باز می‌کند و من را به دنیای خود می‌برد. با خواندن چند خط از کتاب وارد فضا می‌شوم و سختی‌ها را فراموش می‌کنم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز دیگر میهمان این برنامه است که به علاقه خانواده‌اش به کتابخوانی اشاره خواهد کرد.

وی درباره کتابخوانی روی دریا می‌گوید: روی دریا فرصت کتاب خواندن پیدا می‌شود ولی ما خیلی نمی‌توانیم روی دریا کتاب بخوانیم چون فرصت دریانوردی نیست، به خاطر اینکه بیشتر روی خشکی هستیم و کارهای اجرایی می‌کنیم و در روزهایی که به دریا می‌رویم هم مشغول بازدید، جلسه و هماهنگی هستیم.

امیر دریادار سیاری یکی از ویژگی‌های خود را اینطور بیان می‌کند: من روی هواپیما بیشتر کتاب می‌خوانم و در حقیقت دریانوردی هستم که روی هوا کتاب می‌خوانم.

برنامه تلویزیونی «کتاب‌ باز» امشب (23 تیر) با اجرای امیرحسین صدیق از ساعت 20 از شبکه نسیم برای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها