برنامه «مجله پزشکی» شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ 21 تیر ماه، «علایم و راههای صحیح پیشگیری از عفونت گوش» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
کد خبر: ۹۲۰۷۱۳
عفونت گوش روی خط رادیو سلامت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی سلامت، برنامه «مجله پزشکی» که کاری از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است، روز یکشنبه، از ساعت 15:00به مدت 60 دقیقه با حضور دکتر پدرام برقعی، متخصص گوش وحلق و بینی به پرسش های مخاطبان صدای دانش، نشاط و آرامش درباره « علایم و راههای صحیح پیشگیری از عفونت گوش» پاسخ می دهد.
گفتنی است، به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها، برنامه «مجله پزشکی» هر روز به یکی از موضوع‌های حوزه سلامت اختصاص دارد.

من و تو چگونه ما شویم؟

«روابط بین همسران؛ من و تو چگونه ما می شویم؟»، دوشنبه ـ 21 تیر ماه، در برنامه «به رنگ زندگی» شبکه رادیویی سلامت مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

«به رنگ زندگی» یک مجله عصرگاهی از گروه خانواده رادیو سلامت است که می کوشد تا به موضوعاتی همچون ازدواج بهنگام و آسان جوانان، ملاک ها و معیارهای انتخاب همسر و تحکیم روابط زوج های جوان را بپردازد.

تقویت حس با هم بودن در زندگی مشترک از آسیب های فردی جلوگیری می کند؛ در همین ارتباط برنامه عصرگاهی«به رنگ زندگی»، روز یکشنبه، با حضور دکتر پروین ناظمی، روان شناس از ساعت 17 به مدت 120دقیقه به این پرسش که «من و تو چگونه ما شویم؟» پاسخ می دهد.

این برنامه از بخش های متعدد و متنوعی همچون به من بگو چرا، حکایت، گزارش مردمی، مسابقه ما خانواده ایم، خاطرات عقد، کنترل کیفیت هوا، مباحث کارشناسی و طبیعت پایدار تشکیل شده است.

یادرآور می شود، برنامه «به رنگ زندگی»، به صورت یک هفته در میان، به همت برنامه سازان «گروه خانواده» و «گروه بهداشت روان»شبکه رادیویی سلامت بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

روز عفاف و حجاب به راویت رادیو سلامت

شبکه رادیویی سلامت، همزمان با روز عفاف و حجاب، دوشنبه ـ 21 تیر ماه، در برنامه های خود به موضوعاتی همچون اخلاق در خانواده، مد و مدگرایی، چه لباسی برای دخترم انتخاب بکنم و ... خواهد پرداخت.

برنامه های شبکه رادیویی سلامت همزمان با روز عفاف و حجاب به شرح زیر است:

برنامه «خانه ما» کاری از گروه بهداشت راون رادیو سلامت، از ساعت 6:35 به مدت 20 دقیقه با حضور دکتر پروین ناظمی، روانشناس و مشاور خانواده با موضوع «حریم خصوصی» به این پرسش که ورود به حریمِ خصوصی یعنی؟ پاسخ می دهد.

برنامه «صبح و زندگی» کاری از گروه سلامت اجتماعی این شبکه رادیویی، از ساعت 7:05 به مدت 80 دقیقه با حضور دکترمجید صفاری نیا، روانشناس اجتماعی با موضوع «فرهنگ ایرانی اسلامی» و تاکید بر اینکه وقار و متانت در برخوردهای اجتماعی بسیار مهم است و نباید از این امر غافل شد به این پرسش که «تعریف شما از وقار و متانت چیست؟» پاسخ می دهد.

برنامه «خونه زندگی» کاری از گروه خانواده رادیو سلامت، از ساعت 10:30 به مدت 80 دقیقه با حضور دکتر فروغ اسرافیلیان، روانشناس با تاکید بر اینکه حیا و عفت حافظ حریم خانواده یکی از عوامل موثر در تحکیم بنیان خانواده رعایت حیا و عفت توسط اعضاء خانواده است به موضوع «اخلاق در خانواده» می پردازد.

برنامه «نیم نگاه» کاری از گروه خانواده رادیو سلامت، از ساعت 12 به مدت 40 دقیقه با حضور محمود نبوی، رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران؛ دکتر کبری خزعلی، رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی با توجه به رویکرد تولید ملی و حمایت از تولید ایرانی به موضوع «مد و مدگرایی؛ ترویج مد و البسه اسلامی ـ ایرانی» خواهد پراخت.

برنامه «سایبان آرامش» کاری از گروه بهداشت روان رادیو سلامت، از ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه، با حضور حجت الاسلام محمدحسن سعیدی، کارشناس مذهبی به بررسی حجاب و کارکرد آن در سلامت روان ، در سطح فرد و جامعه می پردازد.

برنامه «کودک من» کاری از گروه بهداشت راون رادیو سلامت، از ساعت 16:30 به مدت 20 دقیقه با حضور دکتر مریم حلی ساز، روانشناس با موضوع «انتخاب پوشش مناسب برای فرزندان» به این پرسش که «چه لباسی برای دخترم انتخاب بکنم» پاسخ می دهد.

گفتنی است، برنامه های رادیو سلامت به صورت 24 ساعته از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها