پس از پوشش مناسب رقابت‌های المپیک ریو

رسول خادم از رسانه ملی قدردانی کرد

رئیس رسانه ملی ،در یادداشتی از تلاش شبکه های سیما و صدا برای ارائه برنامه های مناسبتی در ماه رمضان و پخش سریال های جذاب در این ماه تشکر کرد.
کد خبر: ۹۲۰۴۶۲
قدردانی رئیس رسانه ملی از تولید برنامه‌های مناسبتی ماه رمضان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ دکتر علی عسکری ؛رئیس رسانه ملی ،در یادداشتی از تلاش شبکه های سیما و صدا برای ارائه برنامه های مناسبتی در ماه رمضان و پخش سریال های جذاب در این ماه تشکر کرد.

عید فطر، عید طاعت و بندگی و توفیق بهره‌مندی از یک ماه ضیافت الهی را به همه همکارانم در رسانه ملی تبریک می‌گویم و امیدوارم که همه ما از برکات و فضایل این ماه مبارک بهره‌مند شده باشیم.

ماه رمضان امسال نیز شاهد میزبانی خوب شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی با تدارک برنامه‌های متنوع و جذاب بودیم؛ برنامه‌هایی که در قالب‌های مختلف معارفی، آموزشی، سرگرم‌کننده، نمایشی و... تولید شد و استقبال مخاطبان را به همراه داشت. عملکرد مطلوب و ارزشمند کارکنان سازمان در تهیه و تولید سریال‌ها و ویژه‌برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی ماه مبارک رمضان و همچنین پوشش خبری و اطلاع‌رسانی راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر، بازخورد خوبی در میان مخاطبان مختلف داشته و با قدردانی علما، مسئولان و شخصیت‌های گوناگون کشور همراه بوده است؛ توفیقی که ریشه در تلاش و همدلی همکاران حوزه‌های مختلف رسانه ملی دارد. این همدلی و هم‌افزایی که همواره منجر به توفیقات سازمان صداوسیما در انجام مسئولیت‌ها شده است، از ویژگی‌های بارز نیروی انسانی متعهد و متخصص رسانه ملی است که به‌عنوان خانواده‌‌ای بزرگ، تقویم رسانه را با قلم توانمندی‌هایشان زینت بخشیده‌اند و کارنامه درخشانی را از عملکرد ملی و بین‌المللی رسانه ملی رقم زده‌اند.

دهه اخیر را باید دوران تغییرات فناورانه و تحول در آرایش رسانه‌ای جهان نامید. تحولی که با پیشتازی رسانه‌های نوین و گسترش آن‌ها برای جذب افزون‌تر مخاطبان همراه بوده است. بدیهی است که در چنین آوردگاهی، پیشتازی و پیروزی با رسانه‌هایی است که با دقت و هوشمندی و شناخت ذائقه مخاطبان، حرکت خود را با سرعت این تحولات هماهنگ کنند.

رسانه ملی به‌عنوان مرجع خبری و اطلاع‌رسانی جمهوری اسلامی ایران در این چرخه عظیم رسانه‌ای با توجه به تغییر ذائقه و نیاز مخاطبان و ضرورت مقابله با هجوم رسانه‌های معاند که بنیان فرهنگ و تمدن ایرانی- اسلامی را نشانه گرفته، امروزه راه دشواری را در سپهر رسانه‌ای جهان بر عهده دارد. هرچند سازمان صداوسیما تا کنون همگام با پیشرفت‌های روزافزون فناوری در عرصه‌های تولید و پخش، پیش رفته و با قدرت در مقابل هجمه‌های تبلیغاتی و انحصار رسانه‌ای قدرت‌های استکباری جهان ایستاده است، امّا ادامه این طریق، نیازمند تلاش بیش از پیش همه مدیران و همکاران حوزه‌های مختلف رسانه ملی است.

اهمیت این موضوع زمانی آشکارتر می‌شود که ماموریت‌ها و مسئولیت‌های رسانه ملی مورد بازبینی و تامل مجدد قرار گیرد؛ مسئولیت‌های خطیری که جایگاه این سازمان را از یک سازمان رسانه‌ای صرف ارتقاء بخشیده و آن را به رسانه هدایتگر فرهنگ و افکار عمومی جامعه تبدیل کرده است.

بی‌شک مولفه‌هایی همچون گسترش دین، اخلاق، امید و آگاهی، حفظ و ارتقای استقلال فرهنگی و هویت انقلاب اسلامی ایران، ترویج سبک زندگی اسلامی _ ایرانی، پشتیبانی رسانه‌ای همه‌جانبه و مبتکرانه در امر بسیج عمومی ملت و کمک به مدیریت‌های اجرایی در جهت تامین اهداف و اجرای سیاست‌های کلان نظام و تحقق سند چشم‌انداز کشور و... که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) بوده است، برنامه‌ای هدفمند و دیدگاهی استراتژیک را می‌طلبد که اجرا و تحقق مصادیق آن در گرو هم‌افزایی حوزه‌های مختلف رسانه ملی است.

با امید آنکه در تحقق این اهداف مهم و در اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش رو همچنان شاهد همدلی و هم‌افزایی کارکنان سازمان برای دستیابی به افقی متعالی‌تر در رسانه ملی باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها