فیلم های کمدی بیش از دیگر فیلم های اکران شده مورد توجه قرار گرفته و فیلم عطاران در این میان گوی سبقت را از دیگران ربوده است.
کد خبر: ۹۱۹۷۸۶
فروش «دراکولا» در تهران به یک میلیارد تومان رسید

به گزارش جام جم آنلاین ، در میان فیلم های کمدی که این روزها بر پرده سینماها اکران شد قابل پیش بینی بود که فیلم سینمایی «دراکولا» ساخته رضا عطاران مورد توجه مخاطب قرار گیرد.

این فیلم شب گذشته با وجود تعطیلات عید فطر 17 سانس فوق العاده را پشت سرگذاشته و به رقم 160 میلیون فروش در تهران در شب گذشته (17 تیرماه) دست یافت.

مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم های مربوط به این دفتر گفت: «دراکولا» در 17 سانس شب گذشته در سینماهای مختلف از جمله کورش، آزادی، اریکه ایرانیان، ملت و... در سانس فوق العاده به نمایش گذاشته شد و 160 میلیون تومان در تهران به فروش رسید. این فیلم در تهران به فروش 1 میلیاردی و در شهرستان 280 میلیون تومان فروش داشت. فیلم در شهرستان ها ظرف 5 روز گذشته به نمایش درآمد و 9 سالن به در اختیار دارد.

وی ادامه داد: فیلم «بارکد» در تهران به فروش 2 میلیارد و 800 میلیون و در شهرستان به فروش 1 میلیارد و 170 میلیون تومان فروش داشته و در کل فروش فیلم به 3 میلیارد و 970 میلیون تومان فروش داشت. فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» تاکنون به فروش 970 میلیون تومان دست یافت که 800 میلیون در تهران و 170 میلیون تومان در شهرستان فروش کرد.

علی سرتیپی درباره فروش «رسوایی 2» گفت: فیلم در کل به فروش 3 میلیارد و 40 میلیون تومان فروش داشت که 2 میلیارد آن مربوط به تهران و 1 میلیارد و 40 میلیون تومان آن مربوط به فروش در شهرستان ها است.

غلامرضا فرجی مدیر دفتر پخش حوزه هنری درباره فروش فیلم «زاپاس» گفت: فیلم به تازگی در شهرستان ها به نمایش درآمده و ظرف 5 روز در شهرستان به فروش 25میلیون تومان ودر کل فروش فیلم به 275 میلیون تومان دست یافته است. به مرور تعداد شهرستان های فیلم اضافه خواهد شد.

مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم «عادت نمی کنیم» گفت: فیلم در تهران به فروش 1 میلیارد و 107میلیون تومان رسیده است و در شهرستان به فروش 320 میلیون تومان دست یافت و در کل فروش فیلم 1 میلیارد و 327 میلیون تومان رسیده است. فیلم در تهران 10 سالن در اختیار دارد و در شهرستان 30 سالن که به مرور افزایش خواهد داشت.

فیلم سینمایی «دختر» ساخته رضا میرکریمی توسط دفتر پخش نورتابان در سینماها توزیع شده است تا زمانی که گزارش تنظیم می شد دفتر پخش هیچ اطلاعی از فروش فیلم در اختیار خبرنگارفارس قرارنداد اما براساس سیستم مکانیزه که تعدادی از سینماها به آن دسترسی دارند فروش فیلم389میلیون و 720 هزار تومان بوده این فیلم از 2 تیرماه در سینماهای به نمایش درآمده است.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها