ورا فارمیگا که قسمت دوم فیلم پرفروش «احضار روح» را روی پرده سینماهای جهان دارد، برای بازی در نقش مقابل لیام نیسن در «رفت و آمد کننده مکرر» انتخاب شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۲۵
لیام نیسن در مقابل ورا فارمیگا

به گزارش جام جم آنلاین ، این درام دلهره آور و پرتنش سینمایی را «جائومه کولت سرا» فیلمساز مستقل سینما و دوست صمیمی نیسن کارگردانی می کند.

در داستان فیلم، نیسن در نقش تاجری ظاهر می شود که پس از یک روز کاری سخت به خانه برمی گردد و با اتفاق عجیبی روبرو می شود.

این تاجر در خانه متوجه می شود که با یک تئوری توطئه پیچیده روبروست و خلاصی از آن کار چندان ساده ای نیست. نه تنها او، که جان خانواده اش هم در خطر مرگ است.

تلاش های مرد تاجر برای رهایی از این توطئه، او را کاراکتر مرموزی آشنا می کند که می تواند سرنخ های درست و به درد بخوری به او بدهد.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، نقش این کاراکتر مرموز را ورا فارمیگا در«رفت و آمد کننده مکرر» بازی خواهد کرد. گفته می شود این نقش، بسیار سخت و چالش برانگیز است.

تیم دو نفره «برایان ویلینگر» و «فیل د بلاسی» نویسندگان فیلم نامه هستند. قرار است کلید فیلم برداری این اکشن دلهره آور، اوایل فصل پائیز زده شود.

لیام نیسن بازی در این فیلم را دوری از حال و هوای مجموعه اکشن موفق «ربوده شده» خود می داند و می گوید کاراکتر تازه ای را به تماشاگران سینما معرفی خواهد کرد.

در عین حالب، اعلام شده که در آینده تعداد بیشتری «ربوده شده» ساخته خواهد شد و کاراکتر نیسن در آن ها با ماجراجویی های تازه ای روبرو خواهد شد.

تهیه کنندگان «رفت و آمد کننده مکرر» در کمپانی دریم ورکز گفته اند آن را برای نمایش عمومی در ابتدای فصل تابستان سال آینده میلادی آماده می کنند و به موفقیت مالی آن، امید زیادی دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها