«شهره سلطانی» از بیماری و دلایل کم‌کاری خود گفت

حسادت «بابک جهانبخش» به «علی دایی» در دورهمی

شهره سلطانی و بابک جهانبخش و گروه نوازندگی او مهمانان شب گذشته برنامه دورهمی بودند.
کد خبر: ۹۱۹۵۷۵
حسادت «بابک جهانبخش» به «علی دایی» در دورهمی

به گزارش جام جم آنلاین ، برنامه دورهمی در شب عید سعید فطر به صورت ویژه برنامه با حضور مهمان هایی از جمله بابک جهانبخش و گروه نوازندگی او و همچنین شهره سلطانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به روی آنتن شبکه تلویزیونی نسیم رفت.

دورهمی در شب گذشته سوای عیدانه ای که به مناسبت فرارسیدن عید فطر گرفته بود، ذره بین خود را روی سرانه مطالعه و کتابخوانی در کشور معطوف کرد و مهران مدیری در همان ابتدای برنامه گفت: خدا را شکر در کشور ما همه اهل مطالعه هستند و از قضا علاقه به کتاب و کتابخوانی از همان سنین پایین در کودکان فراگیر می شود.

وی ادامه داد: هرچه که سرانه مطالعه در کشور ما کم است، اما در عوض سرانه نویسنده و چاپ کتب های مختلف به وفور یافت می شود. هرکسی تنها با چند کلیک ساده در اینترنت و کپی کردن مطالب این و آن وارد دنیای ادبیات شده و چند روز بعد کتابش را روانه بازار می‌کند و این می شود که حق کپی در این حوزه به کل از بین می رود.

مهران مدیری با توصیف «بابک جهانبخش» با کلمات بچه مثبت، خجالتی، محبوب و آرام او را به صحنه دعوت کرد و جهانبخش بلافاصله پس از ورودش با همکاری گروهی نوازندگی خود قطعه «بی تو می میرم» را به صورت زنده به اجرا درآورد و در ادامه پس سلام و شادباش به مناسبت عید فطر، درباره خجالتی بودن خود و توصیفات مهران مدیری گفت.

جهانبخش به آغاز فعالیت موسیقی خود در سن 5 سالگی اشاره کرد و گفت: علی رغم همه دوستان دیگر من از 5 سالگی به زور وارد حرف موسیقی شدم و خودم علاقه بسیاری به فوتبال داشتم، اما پدر مشوق اصلی من در موسیقی بود و از 5 سالگی پیانو می‌زدم. بعد از آن فکر کنم پدرم پشیمان شد، چون هروقت علی دایی را می‌دید، می گفت خوش به حال باباش (باخنده).
در این برنامه باز اسم علی دایی برده شد و مهران مدیری برای چندمین بار به روی آنتن از علی دایی برای حضور در برنامه دورهمی دعوت کرد. مهران مدیری در ادامه سوالات خود به پرکار بودن این روزهای بابک جهانبخش اشاره کرد و دلایلش را پرسید.

خواننده قطعه برگزیده « من و بارون» بیان کرد: چون خیلی آرمانگرا هستم و این خیلی جالبه که بلافاصله پس از آلبومم قطعه های جدید را وارد کار میکنم. این اتفاق تا به امروز خیلی خوب بوده است و همیشه تلاشم بر این بود که با تمام وجود و عشق کار کنم و فکر می کنم این فرصت مناسب و خوبی برای ارائه کارهایم است.

وی افزود: به عقیده من اگر ما خواننده ها تریبونی برای اجرا و تغییرات در موسیقی به صورت تصویری داشتیم شاید بهتر می توانستیم موسیقی و آهنگ خوب را به گوش مردم برسانیم و شاید نیازی به این همه کار و اثر نباشد، اما ما متاسفانه مجبوریم در بازار و فروش مارکت‌ها شنیده بشویم که این اتفاق خوبی نیست.

جهانبخش در دورهمی شب گذشته خود را بیشتر آهنگساز - خواننده دانست و بیان کرد: اکثر دوستانی مانند احسان خواجه امیری، محسن چاوشی، محسن یگانه و افراد دیگری که خودشان کار آهنگسازی را هم انجام میدهند، درآثارشان موفق‌تر هستند و می توانند مجموعه ای کامل تر را ارائه بدهند.

مهران مدیری با سوال اینکه «وسواسی هستی؟» جهانبخش را شوکه کرد و او گفت: من وسواسی نیستم و شاید به خاطر فکر آرمان گرایی که دوست دارم همه چیز سر جایش خودش مرتب و تمیز باشد. البته تا یک سنی اینجوری نبودم اما کم کم که بزرگتر شدم خیلی اتفاقی تمیز و مرتب شدم و دوست دارم همه چیز روی نظم و قانون پیش رود.

موضوع برنامه شب گذشته مطالعه و سرانه کتابخوانی بود که بابک جهانبخش خیلی صادقانه بیان کرد:نه متاسفانه کتاب نمی خوانم، چشم هایم یک مدلی است که درد میگیرد و مثل این است که من در تاریکی شب نمی توانم رانندگی کنم و دید خوبی ندارم و هیچ وقت نشد سعی کنم.

در پایان این گفتگو بابک جهانبخش هم همانند دیگر مهمان های دورهمی از قضاوت های نابجا و اشتباه مردم و دوستان در فضای مجازی گفت و تندیس قطعه « من و بارون» را به موزه این برنامه اهدا کرد و برای خداحافظی باری دیگر به صورت زنده قطعه «ایده آل» را اجرا و به پسرش آرتا تقدیم کرد.

مهران مدیری در ادامه برنامه دورهمی به آمار سرانه مطالعه در کشور های دیگر مانند ژاپن اشاره کرد و درخصوص آمار ثبت شده ایران اظهار داشت: پیش از این سرانه مطالعه در ایران 7 تا 8 دقیقه بوده است. اما به لطف فضای مجازی و صفحات و گروه های مختلف به 80 ساعت و نیم ارتقاء پیدا کرده است.

شهره سلطانی بازیگر تئاتر و تلویزیون نفر دومی بود که در شب گذشته به عنوان مهمان دربرنامه حضور داشت و از روز های پرکاری و کم کاری خودش و بی اهمیتی دوستان و همکاران گفت.

سلطانی از آغاز فعالیتش در عرصه هنر گفت: در اصل من کارم را از همان دوره راهنمایی در رشته بازیگری و کارگردانی شروع کردم و بعدها زمانی که در هنرستان موسیقی درس میخواندم، به عنوان نمایش‌نامه‌خوان کودک انتخاب و به صورت حرفه ای و جدی وارد عرصه تئاتر شدم.

وی افزود: سعی کردم هم تلویزیون و هم تئاتر را در یک سوی ترازو نگه دارم، ولی این روز ها بیشتر تئاتر کار می کنم و کار تصویر کمتر به من پیشنهاد می شود.

سلطانی با بیان اینکه من کار تصویرم را با بازی در مجموعه تلویزیونی «روزی روزگاری» آغاز کردم بیان کرد: بیشتر کارهایم را دوست دارم اما سریال روزی روزگاری چون اولین تجربه و اولین کارم به صورت حرفه ای بود، دوستش دارم و می دانم که بارها و بارها پخش شد و مردم آن را دیدند.

بازیگر سریال «ترش و شیرین» از روز های بیماری خود گفت و اینکه قبل از زمان بیماری خود همیشه در تلویزیون بود و چند شبکه کارهای او را پخش می کردند اما بعد از این اتفاق نه تنها کسی سراغی از او گرفت و بلکه دیگر پیشنهاد کار هم نداشته و کمتر در قاب تصویر دیده شده است.

سلطانی در ادامه از زندگی مشترک 4 ساله اش با بهروز پناهنده و رابطشان در عالم هنر و آشنایی با یکدیگر گفت و درخصوص محوریت اصلی برنامه دیشب عنوان کرد: خیلی کتاب می خوانم و این از بچگی در خانواده ما بوده و است. به نوعی من هم کتابخوان و هم خریدار کتاب خوبی هستم و پیش آمده کتابی را بگیرم اما مدتها نخوانم ولی یک روز آن کتاب را می خوانم و تمام می کنم.

وی در ادامه این گفتگو با تحسین آقایان و خانم های هم نسل خود تاکید کرد: هم نسلان من یک شکل و صورت دیگر بودند. خیلی پیگیرتر و با سوادتر و حتی محتاط تر در رابطه ها حرکت می کردند و آن زمان فکر کنم به این اندازه تکنولوژی پیشرفت نکرده بود و سرکشی در رابطه ها وجود نداشت.

در پایان برنامه و همچنین در حسن ختام این گفتگو شهره سلطانی دستبند صدای حیوانات را به موزه دورهمی اهدا کرد و از مهران مدیری پرسید چرا هیچ وقت من را برای کارهایت نپیذیرفتی و به نوعی مهران مدیری را مستأصل در جواب گذاشت و مدیری قول داد که در کارهای بعدی از شهره سلطانی برای بازیگری دعوت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد حسینی شهر ری
-
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
۰
۰
با سلام لطفا یه جوری این رو به آقای مهران مدیری برسونید كه خواهشا از خانم آشا محرابی حتماً و خیلی زود دعوت كنن آخه ایشون با اینكه خیلی خیلی بازیگر خوبی هستن ولی اصلا تو این جور برنامه ها دعوت نشدن در حقه شون كوتاهی شده لطفا این نظر رو برسونید

نیازمندی ها