دومین قسمت مجموعه فیلم اکشن علمی تخیلی و دلهره آور «روز استقلال» برای سومین هفته متوالی، صدرنشین جدول بین المللی گیشه سینما شد.
کد خبر: ۹۱۹۴۲۷
ادامه موفقیت بین المللی «روز استقلال 2»

به گزارش جام جم آنلاین ، این محصول کمپانی «فوکس قرن بیستم» موفق شد با یک فروش 40 میلیون دلاری، این مقام را دوباره برای خود کسب و حفظ کند.

تعداد 64 کشور دنیا این اکشن دلهره آور را نمایش می دهند و فروش کلی بین المللی آن، هم اکنون به 177 میلیون دلار رسیده است.

رقیب این فیلم در گیشه بین المللی، انیمیشن کامپیوتری «عصر یخی 5» بود. این فیلم با فروشی 20 میلیون دلاری در ردیف دوم جدول نشست.

البته تحلیل گران اقتصادی سینما پیش بینی می کردند که این انیمیشن نتواند با «روز استقلال 2» رقابت کند. دلیل آن هم اکران عمومی این انیمیشن در تعداد اندکی کشور بود.

به نوشته هالیوود ریپورتر، پنجمین قسمت کمدی اکشن خانوادگی «عصر یخی» این هفته تنها در هفت کشور دنیا به روی پرده سینماها رفت.

موفقیت بین المللی 177 میلیون دلاری دومین قسمت «روز استقلال» در حالی نصیب آن می شود، که فروش آمریکایی آن در حد انتظار نبوده است.

تماشاگران سینما در آمریکای شمالی، تا به حال فقط 73 میلیون دلار برای دیدن این فیلم پرداخت کرده اند. اهل فن می گویند بعید می دانند فروش آمریکایی فیلم به 100 میلیون دلار برسد.

تهیه کنندگان این اکشن علمی تخیلی در کمپانی فوکس قرن بیستم، برای تولید آن رقم کلان 200 میلیون دلار را هزینه کرده اند و قرار است سومین قسمت آن هم ساخته شود.

لیام همسورث استرالیایی تبار در قسمت تازه فیلم، به جمع بازیگران قدیمی آن پیوست تا جنگ تازه ای را علیه موجودات بیگانه و متجاوز فضایی سروسامان دهند.

جف گلدبلوم و بیل پولمن از قسمت اول فیلم، در قسمت دوم آن هم حضور دارند. رولاند امریچ کارگردانی فیلم را انجام داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها