با وجود اکران عمومی سه فیلم پرسروصدای جدید در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی، «در جست و جوی دوری» دوباره صدرنشین این جدول شد.
کد خبر: ۹۱۹۴۲۶
گیشه آمریکا در دست «دوری» ماند

به گزارش جام جم آنلاین ، این انیمیشن کامپیوتری در چهار روز تعطیلی آخر هفته موفق به یک فروش بالا و خوب 42 میلیون دلاری شد.

به این ترتیب، تازه ترین همکاری مشترک شرکت کامپیوتری پیکسار و کمپانی والت دیزنی، برای سومین هفته متوالی در صدر جدول گیشه نمایش نشست.

این هفته سینماهای سراسر آمریکای شمالی به دلیل تعطیلی روز استقلال در چهارم ژولای، یک جدول فروش چهار روزه را تجربه کردند.

فروش کلی کمدی اکشن خانوادگی و ماجراجویانه دیزنی و پیکسار در 18 روز اول نمایش عمومی، به رقم قابل توجه 372 میلیون دلار رسیده است.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، «در جست و جوی دوری» به احتمال زیاد تا هفته آینده تبدیل به فیلمی 400 میلیون دلاری خواهد شد.

«افسانه تارزان» که نگاهی تازه به زندگی و ماجراجویی های مرد افسانه ای جنگل های آفریقا را دارد، با فروشی 38 میلیون دلاری در ردیف دوم جدول گیشه قرار گرفت.

این محصول کمپانی برادران وارنر با هزینه کلان 180 میلیون دلاری تهیه شده و اهل فن بعید می دانند بتواند در نمایش عمومی خود، این رقم بالا را تامین کند.

آلکساندر اسکارسگارد در این اکشن فانتزی در نقش تارزان مرد جنگلی بازی کرده است و دیوید یاتس کارگردان چند قسمت مجموعه فیلم «هری پاتر»، کارگردان آن است.

درام ترسناک «پاکسازی: سال انتخابات» با فروشی 31 میلیون دلاری، ردیف سوم جدول گیشه را به خود اختصاص داد. فیلم سومین قسمت یک کار موفق دلهره آور است.

تازه ترین ساخته استیون اسپیلبرگ به نام «بی اف جی»، حدود 19 میلیون دلار فروش کرد و ردیف چهارم جدول را از آن خود کرد. این فانتزی نوجوانانه براساس داستان یک نوول محبوب و با هزینه تولید بالای 140 میلیون دلاری ساخته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها