همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، عید بزرگ مسلمین جهان، شبکه رادیویی سلامت ویژه برنامه‎های خود را برای پخش در روز عید سعید فطر و تعطیلات پس از این روز معرفی کرد.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۰
عید سعید فطر روی موج رادیو سلامت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، ویژه برنامه «نوبت استجابت» به تهیه کنندگی مرتضی میلانی، سه شنبه ـ 15 تیر ماه ـ شب عید سعید فطر، از ساعت 21 به مدت 180دقیقه با حضور کارشناسان به این پرسش که «بهترین توشه و دستاورد شما در حوزه سلامت در ماه مبارک رمضان چیست؟» پاسخ می دهد.

برنامه «صبح و زندگی» کاری از گروه بهداشت و تندرستی، چهارشنبه ـ 16 تیر ماه از ساعت 7:05 به مدت 80 دقیقه با حضور کارشناسان به موضوع «نقش رضایت فردی و اجتماعی برزندگی» و پخش گزارش از نماز عید سعید فطر می پردازد.

ویژه برنامه عید فطر «شکرانه» کاری از گروه تغذیه و سلامت، به تهیه کنندگی ملیحه کاظمی ، موسی نظری و فرانک ترابی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ 16،17 و 18 تیر ماه با حضور کارشناسان و بخش های متنوع و شاد از ساعت 17 به مدت120 با موضوعاتی همچون چطور می توان شاد بود؟، به شاد کردن عادت کنیم و محبت و ابراز آن شاه کلید داشتن خانواده شاد خواهد پرداخت.

این ویژه برنامه دارای بخش هایی همچون؛ رمضان امسال در یک نگاه، گفت و گو با هنرمندان، گزارش از عوامل ویژه برنامه های افطار و سحر رادیو سلامت، نمایش، گزارش از مراکز استان ها و … است.

گفتنی است، برنامه های شبکه رادیویی سلامت به صورت 24 ساعته از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها