دومین قسمت اکشن دلهره آور و علمی تخیلی «روز استقلال»، با یک فروش 100 میلیون دلاری صدرنشین جدول گیشه نمایش بین المللی شد.
کد خبر: ۹۱۷۳۵۹
«روز استقلال 2» صدرنشین بین المللی

به گزارش جام جم آنلاین ، این فیلم در 58 کشور دنیا به روی پرده رفته است. کمپانی فوکس قرن بیستم، تهیه کننده این اکشن ماجراجویانه است.

بنا بر آمارها، 38 میلیون دلار از رقم فروش بین المللی قسمت تازه «روز استقلال»، اختصاص به سینماهای کشور آسیایی و پرجمعیت چین دارد.

تحلیل گران اقتصادی سینما می گویند بازار پررونق سینمایی در چین، باعث شده تا محصولات جدید هالیوودی فروش بین المللی خوب و بالایی را تجربه کنند.

«روز استقلال 2» در حالی صدرنشین جدول بین المللی فروش شد، که در آمریکای شمالی نتوانست چنین موقعیتی را کسب کند و به ردیف دوم جدول اکتفا کرد.

این اکشن علمی تخیلی در سه روز اول نمایش عمومی در آمریکای شمالی، فقط 41 میلیون دلار فروش کرد. این رقم فروش افتتاحیه، تهیه کنندگانش را خشنود نکرد.

کمپانی فوکس قرن بیستم انتظار موفقیت مالی بسیار بهتری را برای محصول پرخرج تازه اش داشت. برای تولید این فیلم، 165میلیون دلار هزینه شده است.

دومین قسمت «روز استقلال» در حالی به روی پرده سینماها رفته، که حدود بیست سال از نمایش عمومی قسمت اول آن می گذرد و ویل اسمیت هم در آن بازی ندارد.

منتقدان سینمایی عقیده دارند تاخیر در تولید قسمت تازه این فیلم پرفروش، عامل اصلی عدم استقبال بالای تماشاگران سینما از آن بوده است.

این در شرایطی است که قسمت سوم فیلم هم، همزمان با قسمت دوم فیلم برداری شد و هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد. این قسمت از فیلم، تابستان سال آینده میلادی به روی پرده سینماها می رود.

لیام همسورث استرالیایی تبار، بازیگر تازه ای است که به جمع بازیگران قبلی این مجموعه فیلم پیوسته است. جف گلدبلوم و بیل پولمن دیگر بازیگران مهم فیلم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها